۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۵۵۳۵۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان:

جهاد مقدس تا آزادی سرزمین فلسطین ادامه دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان گفت: قطعأ با وعده و نصرت الهی این جهاد مقدس تا پیروزی بزرگ که همان آزادی سرزمین فلسطین است ادامه دارد.
جهاد مقدس تا آزادی سرزمین فلسطین ادامه دارد
سرهنگ شیروان اسدی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: درقرآن کریم از قوم بنی اسرائیل و ظلم‌های آن بسیار یادشده است.

وی تصریح کرد: یکی از علل حرام شدن بعضی نعمت‌ها بر قوم بنی‌اسرائیل ظلمی بود که نسبت به مردم انجام می‌دادند، ستم‌هایی مانند آزارمردم ضعیف جامعه، جلوگیری از دعوت پیامبران خدا در مسیرهدایت مردم، خوردن اموال مردم به ناحق و رباخواری از نمودهای ظلم بنی‌اسرائیل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان یادآور شد: از زمان تأسیس رژیم جعلی صهیونیستی در سال ۱۹۴۸ توسط انگلیسی‌ها تاکنون هزاران جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین شکل گرفته است و متأسفانه در این مسیر بعضی از کشورهای عربی نیز سکوت کرده و در مواردی با دشمن همراهی کردند.

اسدی یادآور شد: دراین مدت تنها کشوری که همواره از مردم مظلوم فلسطین حمایت نمود جمهوری اسلامی ایران بود و با هوشمندی و درایت حضرت امام (ره) جمعه پایانی ماه رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شد.

وی خاطرنشان کرد: مسئله فلسطین و قدس اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین مسئله امت اسلامی و منطقه ما در یک صد سال اخیربوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان افزود: با قاطعیت می‌توان گفت که رویدادها و حوادث بزرگ و عمده عالم حول محور فلسطین رقم خورده است نه فقط جنگ جهانی اول و دوم بلکه با روی کار آمدن حکومت رضاخان و سلطنت پهلوی از این زاویه و منظر قابل ارزیابی و بررسی است.

اسدی اذعان داشت: پس از تجاوزات مکرر از سوی دشمن صهیونیستی و اهانت و هتک حرمت به مسجداللقصی، حماس و دیگر گروه‌های مبارز فلسطینی با طراحی عملیات طوفان الأقصی دشمن غاصب را غافلگیر و تلفات سنگینی را به آنها وارد کردند به نحوی که دشمن صهیونیستی از مصر و چند کشور دیگر درخواست کرد به فلسطینی‌ها پیشنهاد مذاکره و صلح دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان خاطرنشان کرد: قطعأ با وعده و نصرت الهی این جهاد مقدس تا پیروزی بزرگ که همان آزادی سرزمین فلسطین است ادامه دارد.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۲۳:۲۱:۳۵

11 Oct 2023