۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۳۶۵۰
شهید رجبعلی احمدی باصری:

من برای برقراری دین اسلام جان خود را فدا می‌کنم

چند علت كلى باعث پيروزى انقلاب شده كه مهمترين آنها رهبرى صحيح ومتكى بودن به ايدئولوژى صحيح واتحاد ويكپارچگى مردم است.
من برای برقراری دین اسلام جان خود را فدا می‌کنم
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید رجبعلی احمدی فرزند شیرمحمد بیست و پنجم مهر 1342 در شهر بروجن به دنیا آمد. دانش‌آموز چهارم دبیرستان بود که از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. چهارم فروردین 1361 در عملیات فتح المبین به شهادت رسید.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام به رهبر کبیر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، این قلب تپنده مستضعفان جهان، این پیر خستگی‌ناپذیر و مجاهد و درود بر شهیدان اسلام بخصوص شهیدان کربلای ایران و سلام و درود برملت قهرمان و شهیدپرور ایران، سخن خود را آغاز می‌کنم.

برادران آنچه در این برهه از زمان مطرح است و مادر بهای آن هرگونه کوشش می‌کنیم جهت برقراری دین اسلام است.

و همین مطلب باعث شده است که عده کثیری از مردم جانباز ایران با رضایت کامل وارد میدان‌های نبرد شده و با ایثار جان مقاومت کنند تا بلکه انقلاب اسلامی به پیروزی کامل برسد، بلی اگر یک‌لحظه به خود آییم و به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توجه بیشتری بکنیم می‌بینیم که چند علت کلی باعث پیروزی انقلاب شده که مهم‌ترین آن‌ها رهبری صحیح و متکی بودن به ایدئولوژی صحیح و اتحاد و یکپارچگی مردم است و تنها سفارش به هم‌وطنان این است که برای تداوم انقلاب و پیشبرد آن باید این سه مسئله را مدنظر قرار داده و این سه نعمت را حفظ کنند و باید طول عمر رهبر عزیز را از خدا بخواهند و به او دعا کنند و ایمان و آگاهی بیشتری نسبت به دین اسلام پیدا کنند و اتحاد خود را نیز حفظ کنند وزیر پرچم پرافتخار اسلام متحد و برادر باهم زندگی کنید و از برادران خود انتظار دارم در این سه مورد سعی خود را بکنند و درراه خدا از هیچ کوششی دریغ نفرمایند.

در آخر متذکر می‌شوم که من برای برقراری دین اسلام جان خود را فدا می‌کنم، دیگر عرضی ندارم.

والسلام

رجبعلی احمدی   
 
انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۱۲:۱۷

27 Apr 2024