۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۵۷۴۰۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد:

پرداخت 9 میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی خرده‌مشاغل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: 9 میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی خرده‌مشاغل در بسیج سازندگی شهرستان شهرکرد پرداخت شده است.
پرداخت 9 میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی خرده‌مشاغل
حسن بهرامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، با اشاره به شعار سال 1403، اظهار کرد: ذات مجموعه بسیج سازندگی در بحث مشارکت مردم می‌باشد، قطعاً در شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» بسیج سازندگی از سالیان گذشته پیش‌رو بوده و با مشارکت مردم از اوایل انقلاب تاکنون خدمات بسیار شایسته‌ای در سطح کشور با مشارکت مردم در بسیج اتفاق افتاده است.

وی با اشاره هدف بسیج سازندگی بیان داشت: تلاش برای محرومیت زدایی و آبادانی کشور می‌باشد؛ با پیوند دادن اقشار مختلف با یکدیگر برای آبادانی کشور تلاش می‌کند و در عرصه‌های مختلف من جمله خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی، خدمات بهداشت و درمان، حمایتی، در عرصه عمران و آبادانی کشور و... نقش پررنگی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد با بیان اینکه سال گذشته 9 میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی خرده مشاغل در بسیج سازندگی شهرستان شهرکرد پرداخت شده است، بیان داشت: تسهیلات قرض الحسنه برای مشاغل خرد خانگی و تولیدی در سال گذشته به  110نفر از پنج تا 150 میلیون تومان بسته به شغل ایجادی پرداخت شده است.

وی افزود: ایجاد اشتغال‌ها در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت شده و عملکرد بسیج در یک سال گذشته برای همه قابل رویت است.

بهرامی اذعان داشت: کارگاه‌های اشتغال‌زایی در شهرکیان، بهرام‌آباد، هفشجان، طاقانک، اشکفتک احداث شده و بزرگترین کارگاه در طاقانک قرار دارد؛ این کارگاه تولیدی جوراب ‌بافی برای 70 نفر اشتغال‌زایی نموده و  بزرگترین صادرکننده محصولات اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد درباره کمک‌های بسیج  سازندگی شهرستان شهرکرد به بقیه ارگان‌های دولتی خاطرنشان کرد: طی تفاهم‌نامه با کمیته امداد برای 10 خانواده کم برخوردار در سال گذشته مسکن احداث شده و همچنین 6 مسکن محرومین به‌طور کامل مرمت شده است.

وی با اشاره به تعاونی‌های بسیج سازندگی یادآور شد: سه تعاونی ‌زیر نظر صندوق قرض الحسنه می‌باشد، وام‌ها به تعاونی‌ها و کارگاه های اشتغال‌زایی پرداخت می‌شود.
 
 انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۱۸:۳۳

8 May 2024