۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۳۶۶۷
سردار شهيد جمشيد براتپور قهفرخی:

خدا را در هر لحظه شاهد اعمال خود بدانيد

بر مصيبتها صبر كنيد كه خاندان حسين (ع ) براي رضاي خدا صبر كردند ،بزرگان ما همه عزيزان خود را فداي اسلام کردند ، علماي ما در اين مسير شهيد شدند.
خدا را در هر لحظه شاهد اعمال خود بدانيد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید جمشید براتپور فرزند حسن یکم بهمن 1341 در شهر فرخشهر به دنیا آمد. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. سال 1364 ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. بیست و سوم اسفند 1366 در عملیات والفجر ده و در منطقه عملیاتی شاخ شمیران با سمت فرمانده گردان به شهادت رسید. مزار وی در کنار برادرش شهید ایرج براتپور در بهشت صالح زادگاهش قرار دارد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

فحاسبوا  انفسکم قبل ان تحاسبوا فان فی القیامه خسین موفقاًکل موقف مثل الف سنه مما تعدون
امام جعفر صادق (ع)

خداوندا ما در حق رسول بزرگوارت ادا دین نکرده‌ایم، خداوندا از این گناه ما درگذر، رسول بزرگواری که برای رشد همه انسانیت زحمت‌های کشید و زجرها تحمل کرده، خداوندا قلب ایشان را از ما راضی و خشنود بفرما، خداوندا مفتخری که ما را به شیعه علی (ع) لباس افتخار پوشانیدی، اما خداوندا به عزت این برگزیدگانت که هستی را به‌واسطه وجود آن‌ها خلق کردی ما با آن به عظمت برخورد کردیم، خداوندا از این شور من درگذر و قلب ائمه معصومین و قلب زهرا (س) را از ما خشنود بگردان، خداوندا خشنودی حضرت صاحب‌الامر امام زمان (عج) را از پیشگاه باعظمتت، می‌خواهم، خداوندا، خشنودی ایشان خشنودی رسول توست، من که پیش ایشان آبرویی ندارم، از جانب خودت ایشان را از ما راضی بفرما، ای بزرگواران من، ای رسول خدا، ای برگزیده همه هستی، شما میدانید که من در چه حالی هستم، از خدا بخواهید که مرا ببخشد، برای من طلب مغفرت کنید، ای رسول خدا من با اعمالم روح شمارا آزرده کردم، از شما حیا نکردم، اکنون پیش خود شما آمده‌ام تا برایم استغفارکنید.  

پدرومادر عزیز، به شما سلام می‌رسانم پدر، شما برای من و برادران دیگرم زیاد زحمت کشیدید و سعادت همگی ما چیزی بود که به آن توجه داشتید، خداوند زحمات شمارا قبول نماید، اما پدرم شهادت هم سعادت است، حالا این سعادت اگر نصیب فرزند نوبت خشنود خواهید شد، امروز روز دفاع از اسلام و قرآن مجید است، فرزند شما هم فردی از این ملت مسلمان که موظف‌اند از اسلام و جمهوری اسلامی دفاع نمایند هستند. 

بر مصیبت‌ها صبر کنید که خاندان حسین (ع) برای رضای خدا صبر کردند، بزرگان ما همه عزیزان خود را فدای اسلام کردند، علمای ما در این مسیر شهید شدند ، مظلومانی هم چون دکتر بهشتی و آقای رجایی و آیت‌الله مدنی، آیت‌الله دستغیب، آیت‌الله صدوقی ووو به شهادت رسیدند و این فیض خداوند نصیب خاندان عصمت  طهارت و نوادگان آن‌هاست.

مادر عزیزم : خدا به شما اجر دهد که زحمات طاقت رسا با تن بیمارت را خدای بزرگ، قبول نماید و فاطمه زهرا (س) همان‌طور که بارها گفته به یاد بیاورید، مادر عزیز، جهاد و دفاع اکنون‌که همه شیاطین در مقابل اسلام ایستاده‌اند بر هر کس واجب می‌شود و من از این مسلمین که هرروز به جبهه می‌روند و ادای تکلیف می‌کنند می‌باشم.

برادران عزیزم تقوی خدا را نصب المین قرار دهید و تا آخرین لحظه از امام و اسلام و ولایت‌فقیه دست برندارید و به دنیای فانی دل نبندید که دنیا گذرنده‌تر از آن است که به دل بست و فکر توش آخرت باشید.

شرکت دونمازهای جمعه و جماعت و برنامه‌های دیگر به انسان رشد می‌دهند که انسان می‌تواند راه خودش را در این دنیا بیابد.

نمازهای یومیه و احکام مقدس اسلام را چنان به‌جای آورید که گویا چند لحظه دیگر از دنیا می‌روید با مسائل اسلام و دستورات آن را جدی برخورد نمایید. 

با یکدیگر دوست و مهربان باشید و خدا را در هرلحظه شاهد اعمال خود بدانید. 

خواهران گرامیم :
شما باید طوری زندگی کنید که فاطمه زهرا زندگی کرده است زینب وار آن‌گونه که امام در سخنرانی‌هایش از شما می‌خواهد راجع با اسلام بیشتر فکر کنید احکام و دستورات را جدی بگیرید، دل خود را صاف برای خدا و بندگانش بگردانید.

و از همه دوستان و آشنایان التماس دعا دارم و از همه می‌خواهم خود را با اسلام عزیز و احکام نورانی آن تطبیق دهید آن‌طور که مورد رضایت خدا و رسولش قرار گیرد و از خدای بزرگ بترسید و گناه نکنید و در آخر پیامی برای شما امت و مردم مبارز و همیشه درصحنه دارم.

خدمت امت حزب‌الله عرض می‌کنم که خداوند انسان را برای آزمایش خلق کرده است و ما همیشه و در همه حال در حال آزمایش هستیم، مؤمنین باید سعی کنند در این آزمایش‌های الهی خوب بیرون آیند البته از خدا بخواهید که کمکتان کند و ای مردم بدانید که یکی از همین امتحانات الهی همین جنگ است و خدا را شاهد می‌گیرم که به‌جز دیگری ندارد، خوشا به حال سعادت کسی که از این امتحان سربلند بیرون آید وای مردم ایران و همشهریان عزیز جبهه و پشت جبهه را گرم نگه‌دارید و همیشه مقاوم و مبارز در مقابل دشمنان اسلام باشید.

والسلام
برادر حقیر شما : جمشید براتپور

انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۸:۲۴

3 May 2024