۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۶۲۲۰
سردار شهید سید کمال فاضل:

فرزند امانتی است نزد پدرومادر و انسان‌ها همه امانتی هستند

و چون ابراهیم اسماعیلش را روانه قربانگاه کردید و گفتید خدایا من که چیزی ندارم که درراه اسلام و قرآن و جمهوری اسلامی هدیه کنم این هدیه ناقابل ما را بپذیر.
فرزند امانتی است نزد پدرومادر و انسان‌ها همه امانتی هستند
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید سید کمال فاضل دهکردی بیست و ششم تیر 1342 در شهرستان شهرکرد به دنیا آمد. تا پایان دوره متوسطه در رشته فنی درس خواند و دیپلم گرفت. سال 1362 ازدواج کرد. به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. بیست و سوم بهمن،1364، هم‌زمان با سالروز شهادت مادر بزرگوارش زهرا (س)، با سمت فرمانده گردان یا زهرا (س) در اروندرود براثر اصابت ترکش به دست و سر، شهید شد. مزار او در بهشت دو معصوم زادگاهش قرار دارد. برادرش سید احمد نیز به شهادت رسید. سردار شهید سید کمال فاضل در وصیت‌نامه خود می‌نویسد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام بر ساحت مقدس امام زمان (عج) و درود و سلامت بر نایب برحقش امام امت و درود و سلام بر روان پاک شهدای صدر اسلام تاکنون و درود و سلام بر شما امت حزب‌الله و همیشه درصحنه.

همه ما می‌دانیم که فرزند امانتی است نزد پدرومادر و انسان‌ها همه امانتی هستند در این دنیا و همه دیر یا زود به صاحبشان بازمی‌گردند چه خوب است که انسان با دست خودش این امانت را به صاحب اصلش بدهد و پدرومادر  شهدا خوب تکلیف الهی خود را انجام داده و فرزندانی در دامان پاک خودتان پروراندید و چون ابراهیم اسماعیلش را روانه قربانگاه کردید و گفتید خدایا من که چیزی ندارم که درراه اسلام و قرآن و جمهوری اسلامی هدیه کنم این هدیه ناقابل ما را بپذیر.

شما ای امت شهیدپرور در همه کارهایتان خدا را در نظر داشته باشید و یک‌لحظه از یاد خدا غافل نشوید و اگر همیشه به یاد خدا باشیم خدا هم به یاد ما خواهد بود در همه کارها و مصیبت‌ها ما را یاری خواهد کرد   و ببینید چقدر این دنیا بی‌وفا است که وقتی انسان می‌خواهد از دنیا برود و هیچ‌چیز این دنیا در او نمی‌خورد امروز که مرا به خاک می‌سپارند مشاهده کنید که چه چیز با خودم می‌برم فقط چیزی که به درد انسان می‌خورد اعمال و کردار او  در این دنیا بوده است.

شمارا به خدا در این روز که دیگر من در میان شما نیستم قسم می‌دهم، زیاد دل به این دنیا و پست و مقام‌های آن نبندید اگر به شما مسئولیتی داده می‌شود به‌طور احسن مسئولیت خودتان را انجام بدهید و مساوات و برابری را رعایت کنید و به فکر محرومین بیشتر باشید.

امروز پس از گذشت چند سال از انقلاب از خود سؤال کنیم برای انقلاب چه کرده‌ایم؟ آیا به‌راستی خون پاک شهدا را پاس داشته‌اید آیا وارثان به حقی برای سفارش‌های آن‌ها بوده‌اید برادر و خواهر نکند خدای‌ناکرده پست و مقام این دنیای مادی ما را از خدا دور کند.

خدا ناظر بر کارهای ما است، دست از این اختلاف‌ها از این کشمکش‌های پوچ و توخالی برداریم قلب امام را بیشتر از این بدرد نیاورید دست‌به‌دست هم بدهیم و اگر تاکنون موفق نشده‌ایم دین خود را نسبت به خون شهدا و اسلام از جان عزیزتر ادا کنیم، با تلاش و کوشش پی گیر به نگهداری از دستاوردهای انقلاب بکوشیم و زمینه صدور واقعی با عمل میهمان فراهم کنیم. ان‌شاءالله

توای پدر ثابت‌قدم و استوار پیش برو گمان مبارکه شهیدان مرده‌اند که شهید شاهد است و جاودانه شاهدی ظلم ابر جنایتکارانی که هرروز بر مردم محروم ستم می‌کنند.

خدایا مرا از بلای غرور و خودخواهی نجات بده تا حقایق وجود را ببینم و جمال زیبایی تو را مشاهده کنم. خدایا من کوچکم، ضعیفم، ناچیزم، پر کاهی در مقابل طوفان‌ها هستم، به من دیده‌ای عبرت بین ده تا ناچیزی خود را ببینم و عظمت و جلال تو را به‌راستی بفهمم.

خدایا خوش دارم گمنام و تنها باشم تا در غوغای کشمکش‌های پوچ مدفون نشوم. خدایا دردمندم، روحم از شدت درد می‌سوزد، قلبم می‌خروشد، احساسم شعله می‌کشد و بندبند وجودم از شدت درد صیحه می‌کشد، تو مرا در بستر مرگ، آسایش‌بخش.
​​​​​​​
خسته شده‌ام، دل‌شکسته‌ام دیگر آرزویی ندارم احساس می‌کنم که در این دنیا دیگر جای من نیست، با همه وداع می‌کنم و می‌خواهم فقط باخدای خود تنها باشم. خدایا به‌سوی تو می‌آیم از عالمیان می‌گریزم، تو مرا در جوار رحمت خود سکنی ده.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۹:۱۷

10 Apr 2024