:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> آمریکا به دانشجویان دانشگاه‌های خود رحم نمی‌کند | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۵۷۳۳۸
رئیس دانشگاه شهرکرد :

آمریکا به دانشجویان دانشگاه‌های خود رحم نمی‌کند

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: آمریکا به دانشجویان دانشگاه‌های خود رحم نمی‌کند و دانشجویان را به طرز فجیع بازداشت می‌کند.
آمریکا به دانشجویان دانشگاه‌های خود رحم نمی‌کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز ، یاسر پیرعلی بعداز ظهر امروز یک شنبه در تجمع دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد در اعلام حمایت و همبستگی با آزادی خواهان حامی مردم غزه در جهان، اظهار کرد: اتفاقات اخیر در دانشگاه آمریکا در سطح دنیا امر بسیار مبارکی می‌باشد که منجر به یک جریان انقلاب دانشجویی شود و ارکان نظام سلطه آمریکا را به لرزه در می‌آورد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دهه ۶۰ بیان داشت: راه قدس از کربلا می‌گذرد، اولین پله آزادی کربلا بود که سفر اربعین اتفاق بزرگ و تمدن سازی بود به دنبال آن راه قدس در پیش است.

رئیس دانشگاه شهرکرد به تأکیدات سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است، اشاره و یادآور شد: آمریکا به دانشجویان دانشگاه‌های خود رحم نمی‌کند و دانشجویان را به طرز فجیع بازداشت می‌کند.

وی تصریح کرد: جنبش دانشجویی که سال ۵۷ در کشور شکل گرفته، پیام انقلاب اسلامی می‌باشد و گفتمان نظام اسلامی است.

پیرعلی خاطر نشان کرد: کشورهای اروپایی، آمریکایی و دولت‌های آنها اغتشاشی در ایران شکل می‌گیرد مداخله می‌کنند، ایران به هیچ وجه این کاررا نمی‌کند، ما بیشتر عقبه فکری برای دانشجویان هستیم و پیام مقام معظم رهبری در سال ۹۳، گفتمان انقلاب اسلامی اکنون توسط دانشجویان در آمریکا شنیده شده است.

وی با اشاره به وتو ۳ مرتبه‌ای آمریکا در متوقف نمودن کشتار و نسل کشی مردم غزه در سازمان ملل اشاره و گفت: آمریکا میدانی وارد گود کشتار مردم مظلوم در غزه شده است.

پیرعلی افزود: اسرائیل ابزاری برای استکبار می‌باشد تا نقشه‌های آمریکا را در منطقه پیاده کند و دیگر کاربرد اصلی خود را از دست داده است.

وی با اشاره به جنبش دانشجویی در آمریکا اذعان داشت: این جنبش مورد حمایت دانشجویان دانشگاه شهرکرد و کشور می‌باشد و ما حمایت معنوی خود را اعلام می‌کنیم.

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: از سال ۵۷ بیشتر روز قدس و آرمان‌های انقلاب، آرمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را دنبال کردیم.

وی درباره عملیات وعده صادق بیان داشت: حمله موشکی تحمیل اراده جمهوری اسلامی بر صهیونیست بود؛ فضا
به نفع جبهه مسلمین تغییر کرده و اولین بار است  که هیمنه رژیم صهیونسیتی شکسته شده، ملت‌ها پشتوانه قوی نظامی را احساس می‌کنند.

پیرعلی در پایان کلام اظهار کرد: با حمایت معنوی و تمدن سازی که در محوریت اسلام شکل گرفته در سراسر جهان و با حضور دانشجویان عدالت خواه در کشورهای آمریکا، اروپا و… رویداد بسیار مهمی رقم بخورد و شر جرثومه فساد صهیونیستی و آمریکا از سر بلاد اسلامی و مسلمان کوتاه شود.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۹:۵۸:۱۵

28 Apr 2024