۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۵۱۳۹۳
مدیر ترافیک و حمل و نقل شهرداری شهرکرد:

شهروندان نصب سرعت‌گیر غیرمجاز را به شهرداری اطلاع دهند

مدیر ترافیک و حمل و نقل شهرداری شهرکرد با اشاره به اقدام برخی از شهروندان در ایجاد سرعت‌گیر غیراستاندارد در معابر و کوچه‌ها گفت: مردم می‌توانند با ارائه درخواست به شهرداری، اطلاع‌رسانی و یا تماس با سامانه 137 موضوع را اعلام دارند تا شهرداری با حضور در محل اقدام به جمع‌آوری آن نماید.
شهروندان نصب سرعت‌گیر غیرمجاز را به شهرداری اطلاع دهند
پیمان محقق مدیر ترافیک و حمل و نقل شهرداری شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به اقدام برخی از شهروندان در ایجاد سرعت‌گیر غیراستاندارد در معابر و کوچه‌ها اظهار کرد: مردم می‌توانند با ارائه درخواست به شهرداری، اطلاع‌رسانی و یا تماس با سامانه 137 موضوع را اعلام کنند تا شهرداری با حضور در محل، اقدام به جمع‌آوری آن نماید.
 
وی با بیان اینکه روند نصب سرعت‌گیر و سرعت‌کاه در سطح شهر به این شکل است که مشکل از سوی شهرداری، پلیس راهور و یا مردم احصاء و به شهرداری ارسال می‌شود یادآور شد: این موضوع در جلسه کارگروه فنی ترافیک بررسی می‌شود و بازدید از محل صورت گرفته و درصورت تصویب بحث اجرا در دستور کار قرار می‌گیرد.
 
محقق بیان داشت: اعضای کارگروه فنی ترافیک متشکل از نماینده شهرداری، پلیس راهور، نماینده فرمانداری و استانداری است، اما اگر نصب سرعت‌گیر در معابر اصلی مدنظر باشد، موضوع در شورای ترافیک شهرستان و استان نیز مطرح شده و مجوزات قانونی اخذ می‌شود.
 
وی با اشاره به آئین‌نامه آرام‌سازی معابر تصریح کرد: در این آیین‌نامه اندازه، هندسه، ارتفاع و سایر استانداردهای سرعت‌گیر آورده شده است و سعی می‌شود سرعت‌گیرهای نصب شده کلیه استانداردهای مطرح شده را داشته باشند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۵۳:۱۶

15 Aug 2022