۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۵۰۷۶۱
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

اختصاص بیش از سه میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه‌های شهرستان فارسان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: مجموع اعتبارات اختصاص داده شده به شهرستان فارسان در حوزه راه‌ها 3 میلیارد و 160 میلیون تومان بوده که 2 میلیارد و 500 میلیون تومان آن تخصیص داده شده است.
اختصاص بیش از سه میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه‌های شهرستان فارسان
روح‌الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در شهرستان فارسان 120 کیلومتر جاده وجود دارد که 60 کیلومتر آن روستایی است، از این میزان کمتر 20 کیلومتر فاقد آسفالت است.
 
وی افزود: 6 شرکت حمل و نقل در شهرستان فارسان حوزه حمل مسافر و بار فعالیت می‌کنند.
 
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مجموع اعتبارات اختصاص داده شده به شهرستان فارسان در حوزه راه‌ها 3 میلیارد و 160 میلیون تومان بوده که 2 میلیارد و 500 میلیون تومان آن تخصیص  داده شده است.
 
غلامی عنوان کرد: احداث دو محور روستایی در شهرستان فارسان تعریف شده است که در مرحله برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار هستند.
 
وی به اشاره به اقدامات انجام شده در سال 1400 در شهرستان فارسان، خاطرنشان کرد: رفع نقص چهار حوزه حادثه خیز، اصلاح رمپ سه‌‌راهی فناوران_فارسان، تعریض آبرو سه‌راهی پردنجان، نصب گاردریل در محورهای شهرستان، شانه‌سازی، رفع تجاوز به حریم و... ازجمله این اقدامات هستند.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: خوشبختانه تصادفات جاده‌ای در سطح شهرستان فارسان بسیار کم بوده است.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۳۵:۳۵

22 May 2022