:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> اجتناب و پرهیز، قانون کلی پیشگیری از آسم و آلرژی | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۵۷۳۵۹
یک فوق تخصص آسم و آلرژی تاکید کرد:

اجتناب و پرهیز، قانون کلی پیشگیری از آسم و آلرژی

یک فوق تخصص آسم و آلرژی گفت: به‌طور کلی برای پیشگیری از بروز آسم و آلرژی یک قانون کلی به نام اجتناب و پرهیز وجود دارد.
اجتناب و پرهیز، قانون کلی پیشگیری از آسم و آلرژی
محمدعلی زمانی در گفتگو با خبرنگار گروه سلامت پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: فصل بهار با گرده‌افشانی درختان آغاز می‌شود و بسیاری از افرادی که از حساسیت خود مطلع هستند انتظار بروز یکسری از علائم شامل عطسه، آب‌ریزش بینی، خارش چشم، اشک‌ریزش و تورم دور چشم را دارند.
 
وی تصریح کرد: این علائم خصوصا در محیط‌های خارج از خانه بسیار آزاردهنده است، هم‌زمان با گرده‌افشانی و شکوفه دادن درخت گردو که در حیاط منازل بسیاری از همشهریان دیده می‌شود علائم حساسیت در افراد مستعد ظاهر می‌شود.
 
این فوق تخصص آسم و آلرژی افزود: گل‌های آپارتمانی نسبت به درختان کمتر باعث ایجاد آلرژی در افراد می‌شوند اما بعضی از گل‌ها مانند کوکب و آفتابگردان با گرده‌افشانی شدیدی که دارند سبب ایجاد حساسیت شوند.
 
زمانی اضافه کرد: به‌طور کلی برای پیشگیری از بروز آسم و آلرژی یک قانون کلی به نام اجتناب و پرهیز وجود دارد، بنابراین توصیه می‌شود یک هفته یا 10 روز قبل از شروع فصل بهار افراد مستعد آلرژی مصرف داروهای ضدحساسیت را آغاز کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: بروز حساسیت در افراد می‌تواند زمینه ارثی داشته باشد، بنابراین افراد باید به زمینه‌های ارثی در خانواده‌ها توجه داشته باشند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۲۷:۳۶

2 May 2024