۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۴۸۹۱۷
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل؛

برجسته سازي گفتمان انقلابی در فضاي مجازي نياز جامعه امروزي است

سيد محمود موسوي گفت:يکي از کار‌هاي بسيار مهم و مؤثر توليد محتوا‌هاي غني در خصوص برجسته سازي گفتمان انقلابي در فضاي مجازي مي‌باشد که ماحصل آن روشنگري نسل نوجوان و جوان و آگاهي بخشي جامعه است
برجسته سازي گفتمان انقلابی در فضاي مجازي نياز جامعه امروزي است
 سيد محمود موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛اظهار کرد: همان طور که رهبر انقلاب اسلامي فرمودند اهميت فضاي مجازي به اندازه اهميت انقلاب اسلامي است لذا  يکي از ابعاد مهم فضاي مجازي برجسته سازي گفتان ديني و انقلابي است.

موسوي با اشاره به مقابله در برابر تهديد  فضاي مجازي توسط دشمنان ايران اسلامي، افزود: يکي از کار‌هاي بسيار مهم و مؤثر توليد محتوا‌هاي غني در خصوص برجسته سازي گفتمان انقلابي  در فضاي مجازي مي‌باشد که ماحصل آن روشنگري نسل نوجوان، جوان و آگاهي بخشي جامعه است.

وي بيان کرد:ما براي حضور در اين عرصه به مردان و زنان مجاهدي نياز داريم که اين کار بزرگ را انجام دهند؛ در دفاع مقدس، مردان بزرگي مجاهدت کرده و شهيد و مجروح شدند تا امروز امنيت و اقتدار در جمهوري اسلامي برقرار باشد و امروز جنگ در فضاي مجازي به مراتب سخت‌تر است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل خاطرنشان کرد: امروز دشمن از فرصتي که در اختيار دارد مي‌خواهد به باور، فرهنگ، دين و شرف ما ضربه بزند، در هر حوزه‌اي که به خدا توکل کرديم پيروز شديم و قطعأ روزي در اين فضا دشمن را شکست می دهیم.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۴۳:۰۵

26 Oct 2021