کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل؛

برجسته سازي گفتمان انقلابی در فضاي مجازي نياز جامعه امروزي است

4 آبان 1400 ساعت 8:38

سيد محمود موسوي گفت:يکي از کار‌هاي بسيار مهم و مؤثر توليد محتوا‌هاي غني در خصوص برجسته سازي گفتمان انقلابي در فضاي مجازي مي‌باشد که ماحصل آن روشنگري نسل نوجوان و جوان و آگاهي بخشي جامعه است


 سيد محمود موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛اظهار کرد: همان طور که رهبر انقلاب اسلامي فرمودند اهميت فضاي مجازي به اندازه اهميت انقلاب اسلامي است لذا  يکي از ابعاد مهم فضاي مجازي برجسته سازي گفتان ديني و انقلابي است.

موسوي با اشاره به مقابله در برابر تهديد  فضاي مجازي توسط دشمنان ايران اسلامي، افزود: يکي از کار‌هاي بسيار مهم و مؤثر توليد محتوا‌هاي غني در خصوص برجسته سازي گفتمان انقلابي  در فضاي مجازي مي‌باشد که ماحصل آن روشنگري نسل نوجوان، جوان و آگاهي بخشي جامعه است.

وي بيان کرد:ما براي حضور در اين عرصه به مردان و زنان مجاهدي نياز داريم که اين کار بزرگ را انجام دهند؛ در دفاع مقدس، مردان بزرگي مجاهدت کرده و شهيد و مجروح شدند تا امروز امنيت و اقتدار در جمهوري اسلامي برقرار باشد و امروز جنگ در فضاي مجازي به مراتب سخت‌تر است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل خاطرنشان کرد: امروز دشمن از فرصتي که در اختيار دارد مي‌خواهد به باور، فرهنگ، دين و شرف ما ضربه بزند، در هر حوزه‌اي که به خدا توکل کرديم پيروز شديم و قطعأ روزي در اين فضا دشمن را شکست می دهیم.

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 48917

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48917/برجسته-سازي-گفتمان-انقلابی-فضاي-مجازي-نياز-جامعه-امروزي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir