۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۴۸۲۰۵
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد؛

تعطیلی پارک های شهرکرد با محدودیت امکانات

سیدرضا هاشمی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: به منظور جلوگیری از تشدید موج های جدید بیماری، حفظ سلامت عموم مردم و وضعیت قرمز شهرستان شهرکرد و براساس مصوبه ستاد کرونا، پارک ها و فضاهای سبز شهرکرد با محدودیت امکانات تعطیل است.
تعطیلی پارک های شهرکرد با محدودیت امکانات

 به گزارش جهانبین نیوز؛ سیدرضا هاشمی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت:  به منظور جلوگیری از تشدید موج های جدید بیماری، حفظ سلامت عموم مردم و وضعیت قرمز شهرستان شهرکرد و براساس مصوبه ستاد کرونا، پارک ها و فضاهای سبز شهرکرد با محدودیت امکانات تعطیل می باشند.

وی افزود: متاسفانه برخی شهروندان با بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا و حضور خود در پارکها، باعث حضور مسافران و گردشگران هم می شوند.

 هاشمی تاکید کرد: یکی از تصمیماتی که به منظور کنترل حضور شهروندان و جلوگیری از تجمع آنان در پارک های سطح شهرکرد گرفته شده، کاهش روشنایی و انسداد آبخوری ها و روشویی ها است.

وی، ورود تعداد کثیری مسافر به شهرستان در این ایام را از عوامل شیوع بیماری کرونا بیان و اضافه کرد: شیفت شبانه سازمان با همکاری بنیاد تعاون ناجا با افرادی که اقدام به برپایی چادر در پارک ها و فضای سبز شهرکرد کنند، برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۴۵:۳۱

3 Aug 2021