۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
کد مطلب : ۴۷۸۸۷
مدیرکل سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

وجود بیش از 1000 پروژه بلاتکلیف، در استان/ رد پای چهار دستگاه و اداره دولتی در واگذاری اراضی بلاتکلیف

مدیرکل سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری گفت: ازجمله آسیب‌های کلان شناسایی شده در استان یک هزار و 300 پروژه بلاتکلیف است و شرکت شهرک‌های صنعتی و ادارات کل راه و شهرسازی، منابع طبیعی و آبخیزداری و جهاد کشاورزی این استان ازجمله دستگاه‌هایی هستند که زمین برای اجرای طرح واگذار کرده‌اند اما سرمایه‌گذار به تعهدات خود در این خصوص عمل نکرده است.
وجود بیش از 1000 پروژه بلاتکلیف، در استان/ رد پای چهار دستگاه و اداره دولتی در واگذاری اراضی بلاتکلیف
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی احمدی مدیرکل سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری در نشست خبری اعضای شورای قضایی چهارمحال و بختیاری با خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان، اظهار کرد: تعداد بازرسی‌های برنامه‌ای صورت گرفته از سوی این اداره کل 28 مورد است.

وی با اشاره به اینکه 100 پرونده در بازرسی‌های موردی از سوی سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری تشکیل شد، افزود: در مجموع گزارش‌های تهیه و ارسال شده به مبادی ذی ربط جمعا 334 گزارش است.

مدیرکل سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رویکرد این اداره کل حفظ کرامت انسانی، پیشگیری و مقابله با فساد و... است، ادامه داد: 70 درصد از مواردی که اعلام جرم شده به صدور محکومیت منجر شده است و این یعنی بازرسی‌های این سازمان همگی بر مبنای سند و مدرک انجام شده است.

احمدی عنوان کرد: ازجمله آسیب‌های کلان شناسایی شده در چهارمحال و بختیاری یک هزار و 300 پروژه بلاتکلیف است که کلنگ آن‌ها بر زمین زده شده اما بدون هیچگونه توجیه و پشتوانه کارشناسی رها شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی و ادارات کل راه و شهرسازی، منابع طبیعی و آبخیزداری و جهاد کشاورزی ازجمله دستگاه‌هایی هستند که زمین برای اجرای طرح واگذار کرده‌اند اما سرمایه‌گذار به تعهدات خود در این خصوص عمل نکرده است.

مدیرکل سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پروژه‌ای در این استان وجود دارد که زمین آن 25 سال پیش واگذار شده است اما همچنان از سوی سرمایه‌گذار بلاتکلیف است.

احمدی یادآور شد: یکی از پروژه‌های بلاتکلیف چهارمحال و بختیاری سد خرسان است، عملیات اجرایی این پروژه 10 سال پیش کلید خورده اما هنوز 5 درصد هم پیشرفت فیزیکی ندارد و تنها هزینه‌ای بر دوش دولت شده است.

وی درخصوص خبر مربوط به کارت پایان خدمت یکی از مدیران کل در چهارمحال و بختیاری و شبهاتی که وجو داشت، اظهار کرد: حدود دو ماه پیش این خبر به سازمان بازرسی استان واصل شد و چون خبر مربوط به 20 یا 30 سال پیش بود باید با دقت مورد بررسی قرار می‌گرفت.

مدیرکل سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: لذا از حوزه نظام وظیفه اولین استعلام صورت گرفت که در جواب اینگونه آمده بود که درخصوص کارت پایان خدمت این مدیر کل ایراداتی وجود دارد.

احمدی عنوان کرد: اما در بررسی‌ها و تحقیقات میدانی که صورت گرفت بحث کارت پایان خدمت و مشکلاتی که در این خصوص مطرح بود رد و مستندات کافی برای این مسئله وصول شد.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۱۶:۳۰:۲۳

23 Jun 2021