۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۵۶۱۴۴
یک کارآفرین:

اخذ مجوز برای کارآفرینان مشکل و هزینه‌بر است

یک کارآفرین گفت: اخذ مجوز برای فعالان عرصه تولید مشکل و هزینه‌بر است اما با همت و پشتکار زیاد می‌توان در این زمینه موفق شد.
اخذ مجوز برای کارآفرینان مشکل و هزینه‌بر است
زهرا یوسفیان در گفتگو با «جهانبین نیوز»، با اشاره به اینکه دانشجوی کارشناسی ارشد هستم و در زمینه جلبک اسپیرولینا فعالیت دارم اظهار کرد: از آنجایی که من در رشته شیلات تحصیل می‌کنم و با توجه به نیاز جامعه به آبزی‌پروری، تکثیر جلبک اسپیرولینا به ذهن من رسید و از اینکه این موضوع را برای کار انتخاب کردم بسیار راضی هستم.

وی استارت کار خود را از سال ۱۴۰۰ عنوان و تصریح کرد: امروزه بهره‌برداری از جلبک‌ها در زمینه صنعتی، کشاورزی، دارویی، غذایی و تولید سوخت پاک ابعاد گسترده‌ای یافته و تکنولوژی مدرن برای تولید و بهره‌برداری از جلبک‌ها در کشورهای صنعتی و پیشرفته جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.



این کارآفرین اضافه کرد: ما در کار خود پرورش و فرآوری جلبک اسپیرولینا در گریدهای خوراکی، آرایشی و بهداشتی و دامی انجام می‌دهیم.

یوسفیان در ادامه افزود: تولیدات در گرید خوراکی تولید مکمل‌های غذایی و دارویی و در گرید آرایشی بهداشتی تولید پن، صابون جلبک اسپیرولینا، ماسک صورت و رنگ موی طبیعی است و در گرید دامی به‌عنوان غذای ماهی از این جلبک استفاده می‌شود.

این کارآفرین با اشاره به ایجاد اشتغال در این زمینه بیان داشت: تولیدات ما در حال حاضر در حد تولیدات کارگاهی است و دو نفر به‌صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

یوسفیان خاطرنشان کرد: مواد آرایشی و بهداشتی تولید شده کاملا ارگانیک می‌باشند و تولیدات ما ماهانه در حدود ۵۰۰ تا یک هزار صابون در هر گرید و پنج تا ۱۰ کیلو پودر جلبک اسپیرولینا است.



این کارآفرین جوان افزود: تولیدات تحت حمایت پارک علم و فناوری است و جهاد سازندگی نیز قول مساعدت در این زمینه را داده‌اند.

زهرا یوسفیان در پایان با توصیه به افراد دیگر برای راه‌اندازی کسب و کاری مشابه خاطرنشان کرد: اخذ مجوزات اندکی مشکل و هزینه‌بر است اما با همت و پشتکار زیاد می‌توان در این زمینه موفق شد.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۴۵:۳۷

31 Dec 2023