۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۵۰۷۹۰
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری:

رویداد عصر امید در سطح دانشگاه های آزاد اسلامی کشور برگزار می شود

ابراهیم رحیمی گفت: در تمامی دانشگاه های آزاد اسلامی کشور و واحد های مستقل مقرر شد هر استان بهترین ایده ها ، طرح های پژوهشی و زیر ساخت های آزمایشگاهی و تخصصی را در قالب یک رویداد در مصلی تهران بزرگ ارائه دهد.
رویداد عصر امید در سطح دانشگاه های آزاد اسلامی کشور برگزار می شود
ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ از برگزاری رویداد گام دوم (رویداد عصر امید) در سطح کشور از تاریخ هشتم تا یازدهم خرداد ماه خبر داد و اظهار کرد: رویداد عصر امید بهمن ماه سال 1400 در دانشگاه آزاد کشور مطرح شد تا بتوانیم نخبگان ،ایده پردازان و دانشجویان فعال کشور را شناسایی و براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی از پتانسیل آن ها استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: در تمامی دانشگاه های آزاد اسلامی کشور و واحد های مستقل مقرر شد هر استان بهترین ایده ها ، طرح های پژوهشی و زیر ساخت های آزمایشگاهی و تخصصی را در قالب یک رویداد در مصلی تهران بزرگ ارائه دهد.

رحیمی بیان کرد: تمام سران کشوری و لشکری و سرمایه گذاران از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد و طی این پروسه سرمایه گذاری هایی صورت می پذیرد.

ابراهیم رحیمی از شرکت 26 تیم برتر استان چهارمحال و بختیاری در این رویداد خبر داد و گفت: 4 شرکت فناور و خلاق ، 8 گروه هسته ی پژوهشی ، 9 گروه استارت آپ و 5 تیم زیر ساخت و تجهیزات آزمایشگاهی برگزیده استان در این رویداد شرکت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری همچنین افزود: تمامی شرکت ها و تیم های شرکت کننده استان در این رویداد از بین رقابت کننده های مختلف انتخاب شده اند ، به طور مثال از بین 24 شرکت فناور ما 4 شرکت به رقابت های کشوری راه یافتند.

وی افزود: این رویداد استارت یک گام بلند برای آینده می باشد و نقاط ضعف تیم هایمان را سعی خواهیم کرد در سال های آینده تا جایی که بتوانیم نیاز های استان و کشورمان را با همین ایده های دانشجویان جوان و نخبه برطرف کنیم.

رحیمی از سرمایه گذاری وام 10 میلیونی استان بر روی طرح ها و ایده ها گفت و افزود: دغدغه ما و دوستانمان در استان همیشه این بوده و هست که حمایت کنیم از ایده پردازان ، فارغ التحصیلان و دانشجویان استان و قطعا دانشگاه آزاد اسلامی استان بر اساس ظرفیت و ها پتانسیل هایی که دارد آن ها را در اختیار دوستان و تیم ها قرار خواهد داد.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۱۰:۰۳

25 May 2022