۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۵۰۵۷۲
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

رشد 96 درصدی اعتبارات شهرستان فارسان در سال 1401/ امسال، عمده هدف‌گذاری بر روی رشد اقتصادی 7.4 درصد است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: مجموع اعتبارات امسال در شهرستان فارسان ۱۲۰ میلیارد تومان بود، که در مقایسه با سال گذشته ۹۶.۴ افزایش داشت، از مجموع اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان فارسان تاکنون ۶۷.۵ درصد تخصیص یافته است.
رشد 96 درصدی اعتبارات شهرستان فارسان در سال 1401/ امسال، عمده هدف‌گذاری بر روی رشد اقتصادی 7.4 درصد است
علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مجموع اعتبارات امسال در شهرستان فارسان ۱۲۰ میلیارد تومان بود، که در مقایسه با سال گذشته ۹۶.۴ افزایش داشت، از مجموع اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان فارسان تاکنون ۶۷.۵ درصد تخصیص یافته است.
 
وی افزود: از مجموع اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان فارسان ۳۹ میلیارد تومان استانی و سایر منابع ۸۱ میلیارد و ۷۳۸ میلیون تومان است، همچنین تاکنون ۵۱ درصد اعتبارات استانی تخصیص و ۷۵ درصد سایر منابع جذب شده است.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اعتبارات شهرستان فارسان مربوط به سایر منابع اعم از اعتبارات توازن ملی، اعتبارات ملی استانی شده، طرح‌های ملی، محرومیت‌زدایی و سایر ردیف‌های متفرقه قانون بودجه مجموعا 81 میلیارد و 738 میلیون تومان بوده که تا الان 61 میلیارد و 623 میلیون تومان آن تخصیص دارد، این میزان اعتبار در مقایسه با سال گذشته 87 درصد رشد را نشان می‌دهد.
 
شهریارپور ادامه داد: سال 1401 برنامه عمده مربوط به شهرستان فارسان به سفر ریاست جمهور به استان و طرح‌هایی که در این سفر پوشش مالی داده می‌شوند، برمی‌گردد، سد باباحیدر، انتقال آب از سد باباحیدر به شهرستان فارسان، راه اصلی دشتک به فارسان، باند دوم باباحیدر به چلگرد، طرح‌های هادی روستایی، فاضلاب باباحیدر، ایجاد زیرساخت‌های مجتمع تولید قارچ جونقان، استخر سرپوشیده کارگران فارسان، تکمیل بیمارستان فارسان، بازسازی مدارس، تکمیل خوابگاه دانشجویی، آموزشکده فنی و... ازجمله طرح‌هایی هستند که نیاز اعتباری ان مشخص شده و در سفر رئیس جمهور اعتبار ان تامین خواهد شد.
 
وی عنوان کرد: در سال 1401 عمده هدف‌گذاری بر روی رشد اقتصادی 7.4 درصد است و همه رویکردها و سیاست‌گذاری‌های استان باید در راستای عملیاتی شدن این رشد باشد، رشد مربوط به شهرستان‌ها برای نیل به این هدف مشخص شده است، برای شهرستان فارسان رشد 6.54 درصد مشخص شده است.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تفکیک بخشی این هدف‌گذاری برای کشاورزی 7.9 درصد، برای صنعت 10.2 درصد، معدن 9.16 درصد و خدمات 5.76 درصد در شهرستان فارسان مشخص شده است.
 
شهریارپور به هدف‌گذاری اشتغال در استان اشاره کرد و گفت: 19 هزار و 600 فرصت شغلی جدید برای استان هدف‌گذاری شده است.
 
وی اضافه کرد: میزان اعتبارات سال جدید اگرچه میزان آن مشخص است اما هنوز اعتبارات ابلاغ نشده، بعد از ابلاغ توزیع شهرستانی این اعتبارات باید در شورای برنامه‌ریزی استان انجام شود.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۳۵:۳۸

30 Apr 2022