۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۴۹۲۱۶
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری:

عملکرد مجموعه دامپزشکی در سبد غذایی مردم هویدا است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از خطیرترین، با اصالت‌ترین و ومهم‌ترین حوزه‌های کاری در سطح جامعه مجموعه دامپزشکی است.
عملکرد مجموعه دامپزشکی در سبد غذایی مردم هویدا است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسینی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری ظهر امروز با حضور در دفتر جهانبین نیوز و دیدار با خبرنگاران این رسانه؛ اظهار کرد: یکی از خطیرترین، با اصالت‌ترین و ومهم‌ترین حوزه‌های کاری در سطح جامعه مجموعه دامپزشکی است.
 
وی افزود: عملکرد مجموعه دامپزشکی در همه خانواده‌ها و سبد غذایی مردم دیده می‌شود، اصلی‌ترین وظیفه پیرامون مباحث نظارتی و بهداشت عمومی که یکی از مهم‌ترین مقوله‌ها در زندگی انسان است بر عهده اداره کل دامپزشکی است.
 
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مجموعه دامپزشکی سربازان بی نام و نشان و گمنامی هستند که با دست خود امنیت غذایی و بهداشت عموم را تامین می‌کنند.
 
حسینی عنوان کرد: رسالت و وظیفه اصحاب رسانه انتقال آن چیزی است که مردم منتظر شنیدن آن هستند، از جمله این موارد می‌توان به اهمیت امنیت غذایی، بهداشت عمومی، نظارت و... اشاره کرد.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۰۷:۳۲

27 Nov 2021