۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۶
کد مطلب : ۵۷۰۳۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

آمادگی تیم اقتصادی چهارمحال و بختیاری برای تحقق شعار سال

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: قطعا جهت‌گیری برنامه‌های اقتصادی در این استان در راستای تحقق شعار سال خواهد بود.
آمادگی تیم اقتصادی چهارمحال و بختیاری برای تحقق شعار سال
محمدکاظم منزوی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، با اشاره به شعار سال اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال بر حمایت از تولید و طرح‌های اقتصادی تاکید داشتند.

وی تصریح کرد: ایشان همچنین بر جذب مشارکت مردم تاکید داشتند و قطعا جهت‌گیری برنامه‌های اقتصادی در این استان حول این موضوع خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مشارکت جوامع محلی و کارآفرینان برای تحقق شعار سال اهمیت بالایی دارد و امسال چالش‌های بسیاری در این زمینه رفع می‌شود.

منزوی بهبود شاخص‌های کسب و کار را مهم‌ترین بخش کار برای تحقق شعار سال دانست و عنوان داشت: این موضوع در دستور کار شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی قرار گرفته است.

وی رفع موانع و چالش‌های پیش پای کارآفرینان را موضوع دیگر در این زمینه عنوان و خاطرنشان کرد: این مورد امسال با سرعت بیشتری دنبال می‌شود و ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: سیاست‌های مختلفی از جمله رعایت الگوی کشت، کشت‌های قراردادی، افزایش بهره‌وری و توجه به بازارچه‌ها موارد دیگر در این زمینه هستند که باید مورد توجه مردم قرار گیرد.

وی گفت: مهم‌ترین بحثی که مشارکت عامه مردم را نیاز دارد موضوع گردشگری است که با فراهم شدن کارگروه گردشگری و سرعت بخشیدن به آن، اقدام مناسبی در این زمینه خواهیم داشت.

منزوی بیان داشت: طرح‌های بسیار خوبی از جمله طرح توسعه اشتغال استان‌های زاگرس‌نشین و همچنین طراحی دو زنجیره ارزش راهبردی بادام و پرورش آبزیان  سال گذشته برنامه‌ریزی شده است که با ایجاد زیرساخت‌های لازم زمینه جذب جوامع محلی را فراهم خواهیم ساخت.

انتهای خبر/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۳۴:۰۲

25 Mar 2024