۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۵۷۲۳۴
استاندار چهارمحال و بختیاری:

محمد کیانی روایت‌گر دوران جنگ بود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: محمد کیانی از رزمندگان دوران دفاع مقدس یکی از روایت‌گران دوران جنگ بود که به جمع دوستان شهیدش پیوست.
محمد کیانی روایت‌گر دوران جنگ بود
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری صبح چهارشنبه در مراسم تشییع محمود کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: محمود کیانی عاشق هم رزمانش و عشق به امام حسین (ع) از خصوصیات بارز این رزمنده بود.

وی با بیان اینکه کمک به محرومین را همیشه سرلوحه کار خود قرار می‌داد تصریح کرد: همیشه سعی می‌کرد به نیازمندان و محرومین کمک کند.

حیدری بیان داشت: محمد کیانی جز اولین کسانی بود که به جبهه اعزام شد و مردانه در مقابل دشمن ایستاد تا از ناموس و هم وطنان خود دفاع کند.

وی اذعان داشت: این رزمنده در مقابل نا ملایمتی‌ها ایستاد، پیگیر مسائل و مشکلات رزمندگان، دلسوز نوجوانان و جوانان بود و همیشه سعی می‌کرد آنها را راهنمایی کند.

حیدری یادآور شد: خاطرات دوران جنگ را برای نسل‌های جدید بیان می‌کرد، او رسالتی حسینی و زینبی داشت و همه ساله در مراسم پیاده روی اربعین حضور داشت و در موکب‌ها نیز خدمت می‌کرد، دست خیر داشت و هر وقت خلعی بود قطعاً کمک حال دیگران نیز بود.

انتهای خبر/1020ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۲۵:۱۵

17 Apr 2024