۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۴۹۹۶
وصیت‌نامه طلبه شهید علیرضا ابراهیمی:

تنها پيروزي ما در ايمان به خدا و استقامت است

وحدت و یکپارچگی خود را حفظ كنيد و مواظب باشيد كه بامیان كشيدن بعضي از مسائل وحدتان را از بين نبرند و از امام جلو نرويد. حافظ اسلام و انقلاب باشيد و مواظب باشيد كه انقلاب را از مسير خودش منحرف نكنند.
تنها پيروزي ما در ايمان به خدا و استقامت است
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید علیرضا ابراهیمی در وصیت نامه خود می‌نگارد:
 
بسم‌الله الرحمن الرحيم
 
«قل ان صلاتي ونسكي ومحياي ومماتي لله رب العالمين»
 
بگو: «اي پيامبر نماز و طاعت و کلیه اعمال وزندگي و مرگ من همه براي خداست كه پروردگار جهانيان است»
 
 سلام و درود بر تمام انبياء و رسولان الهي و امامان معصوم و بر رهبر عزيزمان، اين پيرمرد مجاهد عارف كه در اين زمان یک‌مرتبه مثل خورشيد طلوع كرد و اسلام و قرآن را دوباره در ميان امت اسلام زنده كرد و ما را از ظلمت‌ها نجات داد؛ و سلام و درود بر تمام شهداي راه حق و عدالت كه خود سوختند و به جامعه روشني بخشيدند؛ اما بعد، اي پدر و مادرم سلام و درود بر شما، جدا من خيلي از شما خوشحالم چون‌که تا آخرين ملاقات مرا همراهي كرديد. ولي از شما می‌خواهم كه مرا ببخشيد و حلال كنيد و برايم از خدا طلب آمرزش كنيد؛ و دعا كنيد كه واقعاً براي خدا خالصانه رفته باشم و از شهداي واقعي باشم و با اباعبدالله ويارانش محشور كند.

شما پدر و مادرم و تمام خانواده شهدا بدانيد كه بچه‌هایتان امانتي بودند اگر خداوند آن‌ها را گرفت ناراحت نباشيد و خیلی خوشحال باشيد كه چنين عزيزاني را بزرگ كرديد و درراه خدادادید. ولي پدر و مادراني بچه‌ها بزرگ كردند و چه شدند و چه راه‌هایی رفتند. ولي بچه‌های شما افتخارات جامعه شدند؛ و شما امت حزب‌الله را سفارش به تقواي الهي و اجرای احكام خداوند و توجه به مستضعفين و محرومین می‌کنم.
 
اي امت حزب‌الله مسلمان قدر امام را بدانيد كه خداوند در اين زمان لطف بزرگي به ما كرده و قدر نعمت‌های الهي را بدانيد كه امام يكي از نعمت‌های بزرگ است و در همه جهات از امام اطاعت كنيد كه امام كشتي نجات است و همیشه پيرو و پشتیبان روحانيت مبارز و متعهد باشيد و نگذاريد این‌ها را از شما جدا كنند. اين چيزي كه از اسلام باقی‌مانده از وجود روحانيت بوده.
 
 وحدت و یکپارچگی خود را حفظ كنيد و مواظب باشيد كه بامیان كشيدن بعضي از مسائل وحدتان را از بين نبرند و از امام جلو نرويد. از تمام مسلمين جهان می‌خواهم كه باهم اتحاد برقرار كنند تا بتوانيم استكبار جهاني را از میان ببريم و بدانيد براي هر ورق قرآن بلكه هر كلام قرآن با خون انسان‌ها رنگين شده پس هميشه حافظ اسلام و انقلاب باشيد و مواظب باشيد كه انقلاب را از مسير خودش منحرف نكنند.
 
 اگر شهدا از ميانتان رفتند ولي بار مسئوليتتان زيادتر شد و در ميان شما چیزهایی به امانت گذاشتند. اسلام و انقلاب و امام را و دیگر چیزها پس از آن‌ها خوب محافظت كنيد كه مبادا ارزش‌ها به ضد ارزش‌ها تبديل شوند؛ و برادر و خواهر مسلمان بدانيد كه ما تا وقتی‌که عقيده داريم جنگ داريم و تا وقتي جنگ داريم عقيده داريم و تنها پيروزي ما در ايمان به خدا و استقامت است.

ولي شما اي دانش آموزان اي تازه شکوفه‌های انسانيت تا می‌توانید درس بخوانيد و نگذاريد جوانيتان هدر برود اگر می‌خواهید دوباره كفر و طاغوت و دچار استكبار و استعمار نشوید درس بخوانيد و اسلام اصيل را خوب بشناسيد و بافرهنگ غني اسلام آشنا شويد و تا مبارزه با آتش و تیر و تفنگ نباشيد باارزش‌ترین و زیباترین مبارزه‌ها با قلم وبيان است مبادا غفلت كني كه عمر می‌رود. خوب با اسلام آشنا شويد و اسلام را درست براي جهانيان معرفي كنيد و چه زيباست درس خواندن همراه با انسان شدن و خدمت به مردم و آخر هم با خون خود درس دادن.
 
 نوجوانان عزيز مبادا قرآن و نهج‌البلاغه در ميان شما گمنام باشند. اي دنیاطلبان واي مادی‌گرایان آیا دیدید نتيجه چه شد؟ آن‌هایی كه جبهه رفتند بعضی‌هایشان را با جنازه‌های خونين آوردند و عده‌ای از ايشان را نياوردند. پس هدف این‌ها بالاتر است شما نفهميديد راز بندگي خدا را اگر می‌خواهید كمي بفهميد بايد مكتب ما را مطالعه كنيد آن‌وقت فقط چيزي را كه می‌فهمید در اصطلاح است، نه در معني.

كمي به خود آييد آخر باید رفت پس چيزي كه فاني است به چه درد می‌خورد. اي مردم تنها راه سعادت انسان در مكتب اسلام است كه در ايمان و جهاد و شهادت است و اگر بر هر مكتب ديگري بروي آخر به بن‌بست خواهي رسيد. واي خواهران بدانيد كه حفظ حجاب شما کوبنده‌تر از خون من است و شماها جايگاه بلندي در اسلام داريد و شما كارتان فقط در خانه خلاصه نمی‌شود؛ و توصیه آخرم اينكه هميشه باخدا باشيد و خدا را فراموش نكنيد و به فكر مرگ باشيد كه روزي مرگ شمارا درمیابد و فقط بفهميد چه می‌کنید و نتیجه عمرتان چه می‌شود و دل به دنيا نبنديد.

در پايان از تمام برادران و خواهران مسلمان می‌خواهم كه از خداوند بزرگ برايم طلب آمرزش كنند و از بستگانم می‌خواهم كه اگر خواستند جلسه ختمي برايم بگيرند فقط براي مفقودين و شهداي گمنام بگيرند.
 
والسلام علیرضا ابراهیمی


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۷:۰۵

17 Apr 2024