کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

آمادگی تیم اقتصادی چهارمحال و بختیاری برای تحقق شعار سال

5 فروردين 1403 ساعت 6:16

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: قطعا جهت‌گیری برنامه‌های اقتصادی در این استان در راستای تحقق شعار سال خواهد بود.


محمدکاظم منزوی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، با اشاره به شعار سال اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال بر حمایت از تولید و طرح‌های اقتصادی تاکید داشتند.

وی تصریح کرد: ایشان همچنین بر جذب مشارکت مردم تاکید داشتند و قطعا جهت‌گیری برنامه‌های اقتصادی در این استان حول این موضوع خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مشارکت جوامع محلی و کارآفرینان برای تحقق شعار سال اهمیت بالایی دارد و امسال چالش‌های بسیاری در این زمینه رفع می‌شود.

منزوی بهبود شاخص‌های کسب و کار را مهم‌ترین بخش کار برای تحقق شعار سال دانست و عنوان داشت: این موضوع در دستور کار شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی قرار گرفته است.

وی رفع موانع و چالش‌های پیش پای کارآفرینان را موضوع دیگر در این زمینه عنوان و خاطرنشان کرد: این مورد امسال با سرعت بیشتری دنبال می‌شود و ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: سیاست‌های مختلفی از جمله رعایت الگوی کشت، کشت‌های قراردادی، افزایش بهره‌وری و توجه به بازارچه‌ها موارد دیگر در این زمینه هستند که باید مورد توجه مردم قرار گیرد.

وی گفت: مهم‌ترین بحثی که مشارکت عامه مردم را نیاز دارد موضوع گردشگری است که با فراهم شدن کارگروه گردشگری و سرعت بخشیدن به آن، اقدام مناسبی در این زمینه خواهیم داشت.

منزوی بیان داشت: طرح‌های بسیار خوبی از جمله طرح توسعه اشتغال استان‌های زاگرس‌نشین و همچنین طراحی دو زنجیره ارزش راهبردی بادام و پرورش آبزیان  سال گذشته برنامه‌ریزی شده است که با ایجاد زیرساخت‌های لازم زمینه جذب جوامع محلی را فراهم خواهیم ساخت.

انتهای خبر/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 57030

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/57030/آمادگی-تیم-اقتصادی-چهارمحال-بختیاری-تحقق-شعار-سال

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir