۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۵۶۹۲۶
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

12 فروردین روز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: روز 12 فروردین روز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی با رأی مردم در سال 58 است.
12 فروردین روز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در نشست هم‌اندیشی ستاد بزرگداشت 12 فروردین و روز جهانی قدس اظهار کرد: ماه رمضان ایام مبارک نزول آیات قرآن و ماه مهمانی در محضر خداوند است.
 
وی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: در طول یک سال گذشته مناسبت‌های مختلفی داشته‌ایم ازجمله ایام‌الله دهه فجر و روز 22 بهمن که مردم سنگ تمام گذاشتند و باید از این حضور حماسی تشکر و قدردانی کرد.
 
انصاری گفت: روز 12 فروردین روز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی با رأی مردم در سال 58 است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این روز برای انقلاب اسلامی روز سرنوشت سازی است که به آن پرداخته نشده است.
 
انصاری از مناسبت‌های ایام نورروز خبر داد و گفت: دوم فروردین وفات حضرت خدیجه (س)، هفتم فروردین ولادت امام حسن مجتبی (ع)، دوازدهم فروردین سالروز تشکیل جمهوری اسلامی، 13 فروردین روز طبیعت و شهادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و درنهایت روز 17 فروردین روز جهانی قدس و 22 فروردین روز عید سعید فطر را در پیش رو داریم که برنامه‌ریزی لازم برای بهره‌گیری  از این ایام باید صورت گیرد.
 
 انصاری خاطرنشان کرد: از اهدافی که برای روز 12 فروردین تعیین‌شده بهره‌برداری از تقارن ایام شهادت حضرت علی (ع) و لیالی قدر با بزرگداشت 12 فروردین برای بهره‌مندی از برنامه‌های پرمحتوا و پرمخاطب است و بزرگداشت روز جمهوری اسلامی با رویکرد تبیینی و توجه دادن عموم به‌ویژه جوانان و نوجوانان به اهمیت این روز تاریخی است.
 
وی تبیین و اهمیت حضور مردم در روز جهانی قدس و دعوت به راهپیمایی در این ایام از دیگر اهداف برنامه‌های بزرگداشت روز 12 فروردین دانست و افزود: ترویج معارف بالای انقلاب اسلامی با توجه به شرایط خاص امسال از حسینیه‌ها و مساجد و دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس از دیگر برنامه‌های این ایام می‌باشد.
 
انصاری همچنین در پایان بیان کرد: تبیین اهمیت روز 12 فروردین توسط ائمه جمعه از اهمیت زیادی برخوردار است باید سعی شود در ایام تعطیلات نوروز محتوای رسانه‌ای در فضای مجازی و اهمیت این مناسبت‌ها برای افکار عمومی تداعی شود.
 
 
انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۰۰:۳۱

13 Mar 2024