کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

12 فروردین روز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است

23 اسفند 1402 ساعت 14:00

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: روز 12 فروردین روز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی با رأی مردم در سال 58 است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در نشست هم‌اندیشی ستاد بزرگداشت 12 فروردین و روز جهانی قدس اظهار کرد: ماه رمضان ایام مبارک نزول آیات قرآن و ماه مهمانی در محضر خداوند است.
 
وی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: در طول یک سال گذشته مناسبت‌های مختلفی داشته‌ایم ازجمله ایام‌الله دهه فجر و روز 22 بهمن که مردم سنگ تمام گذاشتند و باید از این حضور حماسی تشکر و قدردانی کرد.
 
انصاری گفت: روز 12 فروردین روز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی با رأی مردم در سال 58 است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این روز برای انقلاب اسلامی روز سرنوشت سازی است که به آن پرداخته نشده است.
 
انصاری از مناسبت‌های ایام نورروز خبر داد و گفت: دوم فروردین وفات حضرت خدیجه (س)، هفتم فروردین ولادت امام حسن مجتبی (ع)، دوازدهم فروردین سالروز تشکیل جمهوری اسلامی، 13 فروردین روز طبیعت و شهادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و درنهایت روز 17 فروردین روز جهانی قدس و 22 فروردین روز عید سعید فطر را در پیش رو داریم که برنامه‌ریزی لازم برای بهره‌گیری  از این ایام باید صورت گیرد.
 
 انصاری خاطرنشان کرد: از اهدافی که برای روز 12 فروردین تعیین‌شده بهره‌برداری از تقارن ایام شهادت حضرت علی (ع) و لیالی قدر با بزرگداشت 12 فروردین برای بهره‌مندی از برنامه‌های پرمحتوا و پرمخاطب است و بزرگداشت روز جمهوری اسلامی با رویکرد تبیینی و توجه دادن عموم به‌ویژه جوانان و نوجوانان به اهمیت این روز تاریخی است.
 
وی تبیین و اهمیت حضور مردم در روز جهانی قدس و دعوت به راهپیمایی در این ایام از دیگر اهداف برنامه‌های بزرگداشت روز 12 فروردین دانست و افزود: ترویج معارف بالای انقلاب اسلامی با توجه به شرایط خاص امسال از حسینیه‌ها و مساجد و دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس از دیگر برنامه‌های این ایام می‌باشد.
 
انصاری همچنین در پایان بیان کرد: تبیین اهمیت روز 12 فروردین توسط ائمه جمعه از اهمیت زیادی برخوردار است باید سعی شود در ایام تعطیلات نوروز محتوای رسانه‌ای در فضای مجازی و اهمیت این مناسبت‌ها برای افکار عمومی تداعی شود.
 
 
انتهای پیام/1030 ج


کد مطلب: 56926

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56926/12-فروردین-روز-تثبیت-نظام-مقدس-جمهوری-اسلامی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir