۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۵۶۸۲۰
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

کندی در برگزاری انتخابات در سطح استان گزارش نشده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تا این لحظه هیچگونه کندی در روند اخذ رای و برگزاری انتخابات در سطح استان گزارش نشده است.
کندی در برگزاری انتخابات در سطح استان گزارش نشده است
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، محسن حسین‌میرزایی عصر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تا این لحظه حضور مردم استان در پای صندوق‌های رای حضور پُر شور و نشاط و گسترده‌ای است.
 
وی افزود: نسبت به ادوار گذشته حضور اقشار مختلف مردم چهارمحال و بختیاری مخصوصا جوانان و نوجوانان در پای صندوق‌های رای معناداری بوده است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امنیت و سلامت برگزاری انتخابات که جزء مؤلفه‌های چهارگانه ابلاغیه مقام معظم رهبری هستند در این استان در حد مطلوب گزارش شده است.
 
حسین‌میرزایی عنوان کرد: رقابت و مشارکت نیز در استان چهارمحال و بختیاری در حد قابل قبول است.
 
وی خاطرنشان کرد: در ساعات اولیه شروع انتخابات مواردی در برخی شهرستان‌ها رخ داد که با حضور به موقع دستگاه‌های ذی‌ربط موانع ایجاد شده رفع شد و تا این لحظه هیچگونه مشکلی درخصوص امنیت در استان گزارش نشده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این اطمینان خاطر به مردم استان داده می‌شود که همه تمهیدات لازم برای اینکه از رای مردم به عنوان حق‌الناس صیانت شود، اندیشیده شده است.
 
حسین‌میرزایی بیان کرد: اگر تخلفات احتمالی در برخی شعب دیده شد، مردم می‌توانند مراتب را به ناظران، نمایندگان فرمانداری‌ها و بازرسان گزارش دهند.
 
وی تاکید کرد: تا این لحظه هیچگونه کندی در روند اخذ رای و برگزاری انتخابات در سطح چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت ازدحام در شعب اخذ رأی این زمان می‌تواند در دو مرحله ۳ ساعته تمدید شود که در نهایت می‌توان زمان رأی گیری را تا ساعت ۱۲ تمدید کرد.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۷:۲۷:۲۹

1 Mar 2024