کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

کندی در برگزاری انتخابات در سطح استان گزارش نشده است

11 اسفند 1402 ساعت 17:23

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تا این لحظه هیچگونه کندی در روند اخذ رای و برگزاری انتخابات در سطح استان گزارش نشده است.


به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، محسن حسین‌میرزایی عصر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تا این لحظه حضور مردم استان در پای صندوق‌های رای حضور پُر شور و نشاط و گسترده‌ای است.
 
وی افزود: نسبت به ادوار گذشته حضور اقشار مختلف مردم چهارمحال و بختیاری مخصوصا جوانان و نوجوانان در پای صندوق‌های رای معناداری بوده است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امنیت و سلامت برگزاری انتخابات که جزء مؤلفه‌های چهارگانه ابلاغیه مقام معظم رهبری هستند در این استان در حد مطلوب گزارش شده است.
 
حسین‌میرزایی عنوان کرد: رقابت و مشارکت نیز در استان چهارمحال و بختیاری در حد قابل قبول است.
 
وی خاطرنشان کرد: در ساعات اولیه شروع انتخابات مواردی در برخی شهرستان‌ها رخ داد که با حضور به موقع دستگاه‌های ذی‌ربط موانع ایجاد شده رفع شد و تا این لحظه هیچگونه مشکلی درخصوص امنیت در استان گزارش نشده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این اطمینان خاطر به مردم استان داده می‌شود که همه تمهیدات لازم برای اینکه از رای مردم به عنوان حق‌الناس صیانت شود، اندیشیده شده است.
 
حسین‌میرزایی بیان کرد: اگر تخلفات احتمالی در برخی شعب دیده شد، مردم می‌توانند مراتب را به ناظران، نمایندگان فرمانداری‌ها و بازرسان گزارش دهند.
 
وی تاکید کرد: تا این لحظه هیچگونه کندی در روند اخذ رای و برگزاری انتخابات در سطح چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت ازدحام در شعب اخذ رأی این زمان می‌تواند در دو مرحله ۳ ساعته تمدید شود که در نهایت می‌توان زمان رأی گیری را تا ساعت ۱۲ تمدید کرد.

انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 56820

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56820/کندی-برگزاری-انتخابات-سطح-استان-گزارش-نشده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir