۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۵۶۸۱۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

پیش‌بینی 791 شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برابر قانون از ساعت 8 صبح فرایند انتخابات در سراسر استان آغاز شد و در 791 شعبه اخذ رای استان نیز این فرایند راس ساعت شروع شد.
پیش‌بینی 791 شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، محسن حسین‌میرزایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در یک فرایند یک ساله همه تمهیدات لازم در استان اندیشیده شد و مقدمات کار برای برگزاری یک انتخابات پُرشور فراهم شد.

وی افزود: امروز انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری آغاز شد و در حال برگزاری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برابر قانون از ساعت 8 صبح فرایند انتخابات در سراسر استان آغاز شد و در 791 شعبه اخذ رای استان نیز این فرایند راس ساعت شروع شد.

حسین‌میرزایی عنوان کرد: این 791 شعبه به جهت دسترسی آسان مردم استان چهارمحال و بختیاری به شعب اخذ رای جانمایی شده است، از این تعداد 212 شعبه اخذ رای سیار هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای آنکه مردم چهارمحال و بختیاری بتوانند از این حق مسلم خود در رای دادن استفاده کنند برای مناطق صعب‌العبور بالگرد پیش‌بینی شده است که به درخواست فرمانداران اعزام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از مجموع شعب پیش‌بینی شده‌ 10 شعبه اخذ رای مربوط به مناطق صعب‌العبور شامل هشت شعبه در شهرستان کوهرنگ (منطقه موگویی و بازفت) و دو شعبه در شهرستان اردل (منطقه دیناران)هستند، همه اقلام، تجهیزات و امکانات مورد نیاز به همراه عوامل مورد نیاز روز پنجشنبه به این مناطق اعزام شدند.

حسین‌میرازیی بیان کرد: با همه مراقبت‌هایی که انجام شد تا این لحظه، انتخابات در چهارمحال و بختیاری در سلامت و امنیت در حال برگزاری است و تخلفی هم گزارش نشده است.

وی تاکید کرد: نکته مهم استقبال پُرشور مردم چهارمحال و بختیاری در شعب اخذ رای است، در این بین حضور جوانان، نوجوانان و رای اولی‌ها قابل تامل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: «شرکت در انتخابات عمل صالح است»، تصریح کرد: مردم این عمل صالح را در وقت فضیلت انجام دهند و در ساعات اولیه روز برای رای دادن به شعب مراجعه کنند.
 
انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۰۹:۵۳

1 Mar 2024