کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

پیش‌بینی 791 شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری

11 اسفند 1402 ساعت 12:07

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برابر قانون از ساعت 8 صبح فرایند انتخابات در سراسر استان آغاز شد و در 791 شعبه اخذ رای استان نیز این فرایند راس ساعت شروع شد.


به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، محسن حسین‌میرزایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در یک فرایند یک ساله همه تمهیدات لازم در استان اندیشیده شد و مقدمات کار برای برگزاری یک انتخابات پُرشور فراهم شد.

وی افزود: امروز انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری آغاز شد و در حال برگزاری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برابر قانون از ساعت 8 صبح فرایند انتخابات در سراسر استان آغاز شد و در 791 شعبه اخذ رای استان نیز این فرایند راس ساعت شروع شد.

حسین‌میرزایی عنوان کرد: این 791 شعبه به جهت دسترسی آسان مردم استان چهارمحال و بختیاری به شعب اخذ رای جانمایی شده است، از این تعداد 212 شعبه اخذ رای سیار هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای آنکه مردم چهارمحال و بختیاری بتوانند از این حق مسلم خود در رای دادن استفاده کنند برای مناطق صعب‌العبور بالگرد پیش‌بینی شده است که به درخواست فرمانداران اعزام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از مجموع شعب پیش‌بینی شده‌ 10 شعبه اخذ رای مربوط به مناطق صعب‌العبور شامل هشت شعبه در شهرستان کوهرنگ (منطقه موگویی و بازفت) و دو شعبه در شهرستان اردل (منطقه دیناران)هستند، همه اقلام، تجهیزات و امکانات مورد نیاز به همراه عوامل مورد نیاز روز پنجشنبه به این مناطق اعزام شدند.

حسین‌میرازیی بیان کرد: با همه مراقبت‌هایی که انجام شد تا این لحظه، انتخابات در چهارمحال و بختیاری در سلامت و امنیت در حال برگزاری است و تخلفی هم گزارش نشده است.

وی تاکید کرد: نکته مهم استقبال پُرشور مردم چهارمحال و بختیاری در شعب اخذ رای است، در این بین حضور جوانان، نوجوانان و رای اولی‌ها قابل تامل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: «شرکت در انتخابات عمل صالح است»، تصریح کرد: مردم این عمل صالح را در وقت فضیلت انجام دهند و در ساعات اولیه روز برای رای دادن به شعب مراجعه کنند.
 
انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 56812

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56812/پیش-بینی-791-شعبه-اخذ-رای-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir