۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۹
کد مطلب : ۵۶۷۶۹
رئیس شورای اسلامی چهارمحال بختیاری:

بخش مرکزی کیار از حداقل امکانات بهداشتی برخوردار است 

رئیس شورای اسلامی چهارمحال بختیاری گفت: بخش مرکزی کیار از حداقل امکانات بهداشتی درمانی برخوردار بوده و تبدیل مرکز بهداشتی درمانی شلمزار به مرکز منتخب مورد تقاضاست.
بخش مرکزی کیار از حداقل امکانات بهداشتی برخوردار است 
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، بهمن میری رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال بختیاری و نماینده شهرستان کیار در جلسه هم‌اندیشی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی به دلیل ارتباط مستقیمی که با مردم دارند می‌توانند کمک کننده و تسهیل دهنده امور دستگاه‌های اجرایی باشند لذا پیشنهاد می‌دهیم تفاهمنامه همکاری فی ما بین شورای اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی استان منعقد تا در زمینه های بهداشتی درمانی و تضمین سلامت مردم گام‌های موثری برداشته شود.
 
وی با اشاره به شرایط برخی از بخش‌ها و روستاها و لزوم در اختیار قراردادن برخی اطلاعات مردم به دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستا جهت پیگیری امورات عام المنفعه، تصریح کرد: انتظار می رود خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی در جهت ارائه اطلاعات مورد نیاز به جامعه‌ شورایی و مدیریت شهری و روستایی همکاری لازم را معمول نمایند.
 
میری گفت: در جاده شهرکرد شلمزار از سمت خروجی شلمزار تا ورودی شهرکرد پایگاه اورژانس بین جاده ای وجود ندارد و احداث این پایگاه از ضروریات است.
 
 وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در شهرستان کیار و بررسی مشکلات از نزدیک، افزود: انتظار می رود اختصاص دستگاه‌های دیزل ژنراتور و بیوشیمی بی تی و تجهیزات دندانپزشکی به کلینیک مرحوم جاسم خدابخشی، در دستور کار قرار گیرد.
 
میری با اشاره به اینکه بخش مرکزی شهرستان کیار حدود ۳۷ هزار نفر جمعیت دارد، تاکید کرد: این بخش از حداقل امکانات بهداشتی درمانی برخوردار بوده و تبدیل مرکز بهداشتی درمانی شلمزار به مرکز منتخب مورد تقاضاست.
 
وی تصریح کرد: با توجه به اخذ مجوز تبدیل مرکز بهداشتی درمانی شهر دستنا از ۸ ساعته به ۱۶ ساعته و قول مساعد خیرین انتظار می رود اقدام لازم صورت پذیرد.
 
میری خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های مکرر مردمی ، افزایش زمان حضور پزشک در بخش ناغان، کیار شرقی و شهر گهرو درخواست می‌شود.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۰۰:۲۴

27 Feb 2024