کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای اسلامی چهارمحال بختیاری:

بخش مرکزی کیار از حداقل امکانات بهداشتی برخوردار است 

8 اسفند 1402 ساعت 6:19

رئیس شورای اسلامی چهارمحال بختیاری گفت: بخش مرکزی کیار از حداقل امکانات بهداشتی درمانی برخوردار بوده و تبدیل مرکز بهداشتی درمانی شلمزار به مرکز منتخب مورد تقاضاست.


 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، بهمن میری رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال بختیاری و نماینده شهرستان کیار در جلسه هم‌اندیشی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی به دلیل ارتباط مستقیمی که با مردم دارند می‌توانند کمک کننده و تسهیل دهنده امور دستگاه‌های اجرایی باشند لذا پیشنهاد می‌دهیم تفاهمنامه همکاری فی ما بین شورای اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی استان منعقد تا در زمینه های بهداشتی درمانی و تضمین سلامت مردم گام‌های موثری برداشته شود.
 
وی با اشاره به شرایط برخی از بخش‌ها و روستاها و لزوم در اختیار قراردادن برخی اطلاعات مردم به دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستا جهت پیگیری امورات عام المنفعه، تصریح کرد: انتظار می رود خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی در جهت ارائه اطلاعات مورد نیاز به جامعه‌ شورایی و مدیریت شهری و روستایی همکاری لازم را معمول نمایند.
 
میری گفت: در جاده شهرکرد شلمزار از سمت خروجی شلمزار تا ورودی شهرکرد پایگاه اورژانس بین جاده ای وجود ندارد و احداث این پایگاه از ضروریات است.
 
 وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در شهرستان کیار و بررسی مشکلات از نزدیک، افزود: انتظار می رود اختصاص دستگاه‌های دیزل ژنراتور و بیوشیمی بی تی و تجهیزات دندانپزشکی به کلینیک مرحوم جاسم خدابخشی، در دستور کار قرار گیرد.
 
میری با اشاره به اینکه بخش مرکزی شهرستان کیار حدود ۳۷ هزار نفر جمعیت دارد، تاکید کرد: این بخش از حداقل امکانات بهداشتی درمانی برخوردار بوده و تبدیل مرکز بهداشتی درمانی شلمزار به مرکز منتخب مورد تقاضاست.
 
وی تصریح کرد: با توجه به اخذ مجوز تبدیل مرکز بهداشتی درمانی شهر دستنا از ۸ ساعته به ۱۶ ساعته و قول مساعد خیرین انتظار می رود اقدام لازم صورت پذیرد.
 
میری خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های مکرر مردمی ، افزایش زمان حضور پزشک در بخش ناغان، کیار شرقی و شهر گهرو درخواست می‌شود.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 56769

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56769/بخش-مرکزی-کیار-حداقل-امکانات-بهداشتی-برخوردار-است

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir