۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۵۶۶۸۰
مدیرکل حقوقی، املاک و تنظیم مقررات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خبر داد:

اجرای موفق قانون اصلاح دیوان عدالت اداری در وزارت بهداشت

مدیرکل حقوقی، املاک و تنظیم مقررات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: مجموعه وزارت بهداشت از اولین و بهترین دستگاه های کشور در اجرای موفق قانون اصلاح دیوان عدالت اداری است.
اجرای موفق قانون اصلاح دیوان عدالت اداری در وزارت بهداشت
به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، میرحامد خانی در سفر به شهرکرد و نشست با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اجرای قانون اصلاح دیوان عدالت اداری از خردادماه امسال تصویب و ابلاغ شد.

وی افزود: در این قانون مقرر شده افرادی که از دستگاه محل خدمت خود شکایتی دارند قبل از طرح در دیوان عدالت اداری، مشکل را در امور حقوقی اداره مربوطه مطرح و مرتفع نمایند. در صورتی که موضوع حداکثر طی ۳ ماه حل نشد به دیوان عدالت اداری ارجاع داده می‌شود.

 خانی اضافه کرد: مجموعه وزارت بهداشت از بهترین و اولین دستگاه‌های کشور در اجرای موفق این قانون است.

مدیرکل حقوقی، املاک و تنظیم مقررات وزارت بهداشت یادآور شد: دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد رتبه برتر در حوزه مستندسازی املاک را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: مولدسازی املاک و دارایی‌ها فرصتی برای حل بسیاری از مشکلات در حوزه سلامت است که باید بیشتر مورد توجه دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار گیرد.

 خانی مدیرکل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت همچنین در سفر به شهرکرد به منظور پیگیری و بررسی پرونده‌های حقوقی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با رئیس کل و معاون قضائی دادگستری استان چهارمحال و بختیاری دیدار کرد.

شایان ذکر است: پیش از این، دکتر خانی تیرماه امسال به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۳۲:۰۳

18 Feb 2024