کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل حقوقی، املاک و تنظیم مقررات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خبر داد:

اجرای موفق قانون اصلاح دیوان عدالت اداری در وزارت بهداشت

29 بهمن 1402 ساعت 12:25

مدیرکل حقوقی، املاک و تنظیم مقررات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: مجموعه وزارت بهداشت از اولین و بهترین دستگاه های کشور در اجرای موفق قانون اصلاح دیوان عدالت اداری است.


به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، میرحامد خانی در سفر به شهرکرد و نشست با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اجرای قانون اصلاح دیوان عدالت اداری از خردادماه امسال تصویب و ابلاغ شد.

وی افزود: در این قانون مقرر شده افرادی که از دستگاه محل خدمت خود شکایتی دارند قبل از طرح در دیوان عدالت اداری، مشکل را در امور حقوقی اداره مربوطه مطرح و مرتفع نمایند. در صورتی که موضوع حداکثر طی ۳ ماه حل نشد به دیوان عدالت اداری ارجاع داده می‌شود.

 خانی اضافه کرد: مجموعه وزارت بهداشت از بهترین و اولین دستگاه‌های کشور در اجرای موفق این قانون است.

مدیرکل حقوقی، املاک و تنظیم مقررات وزارت بهداشت یادآور شد: دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد رتبه برتر در حوزه مستندسازی املاک را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: مولدسازی املاک و دارایی‌ها فرصتی برای حل بسیاری از مشکلات در حوزه سلامت است که باید بیشتر مورد توجه دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار گیرد.

 خانی مدیرکل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت همچنین در سفر به شهرکرد به منظور پیگیری و بررسی پرونده‌های حقوقی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با رئیس کل و معاون قضائی دادگستری استان چهارمحال و بختیاری دیدار کرد.

شایان ذکر است: پیش از این، دکتر خانی تیرماه امسال به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود.

انتهای خبر/1020ج
 


کد مطلب: 56680

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56680/اجرای-موفق-قانون-اصلاح-دیوان-عدالت-اداری-وزارت-بهداشت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir