۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۵۶۶۷۸
مدير جهاد کشاورزی شهرستان اردل خبر داد:

باغداران آموزش مقابله با سرمازدگی را فراگیرند

مدير جهاد کشاورزی شهرستان اردل گفت: باغداران جهت آشنایی با روش‌های مقابله با سرمازدگی لازم است دوره‌های آموزشی را فراگیرند و در همین راستا بروشورهایی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.
باغداران آموزش مقابله با سرمازدگی را فراگیرند
وحید طهماسبی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، با بیان این این خبر گفت: این دوره آموزشی با هدف آشنایی باغداران برای پیشگیری از سرمازدگی درختان میوه و راههای مقابله با آن با تدریس خانم سمیه نصیری مسئول حفظ نباتات شهرستان با حضور باغداران شهر اردل در محل مرکز خدمات حومه شهرستان برگزار شد.

طهماسبی افزود: یکی از مهم‌ترین پدیده‌هایی که باعث خسارات به باغات خصوصاً بادام، گردو و هسته‌داران می‌شود پدیده سرمازدگی است که بیشتر، گل‌ها و جوانه‌های درختان را مورد هدف قرار می‌دهد و سبب از بین رفتن آنها می‌شود و در نهایت با کاهش باردهی و کمیت و کیفیت محصول روبرو خواهیم بود.

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این برنامه‌های آموزشی ارتقای دانش کشاورزان، افزایش عملکرد در واحد سطح، ارتقا بهره‌وری می‌باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردل بیان کرد: برای افزایش آگاهی باغداران با روش‌های مقابله با سرمازدگی در پایان بروشورهایی در اختیار شرکت کنندگان در دوره قرار گرفت‌.

انتهای خبر/۵۷۰ ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۷:۰۲:۵۴

18 Feb 2024