۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۵۶۶۷۴
به مناسبت روز کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی انجام شد؛

بهره‌برداری از ۲۳ واحد تولیدی در شهرکرد

23 واحد تولیدی با حمایت‌های قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در استان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسیده است.
بهره‌برداری از ۲۳ واحد تولیدی در شهرکرد
به گزارش خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز،  سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح فاز جدید واحد تولیدی مواد غذایی "چم چنگ" با کمک قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری در شهرک صنعتی شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت روز کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی، توسط عزیزان ما در مجموعه بسیج سازندگی سپاه استان چهارمحال و بختیاری، شاهد افتتاح مجموعه تولیدی برند "چم چنگ" در شهرک صنعتی شهرکرد بودیم.

وی افزود: این کارگاه از مجموعه کارگاه‌های تولیدی فاز چهارم است که با حمایت مجموعه بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شده و در این فاز جدید 15 نفر مستقیم و 25 نفر غیرمستقیم مشغول خدمت می‌شوند.

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) هم گفت: تاکنون 23 کارگاه درزمینهٔ های قالی‌بافی، خیاطی، گلدوزی، جوراب‌بافی و نانوایی با کمک بسیج سازندگی در راستای اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی راه‌اندازی شده و امروز هر کارگاه با حدود 8 تا 10 نفر اشتغال‌زایی به‌صورت مستقیم در حال فعالیت هستند.

وی، افزود: بعضی از کارگاه‌ها با مشکل سرمایه در گردش یا تسهیلات مواجه بودند، که از محل تسهیلات اشتغال‌زایی اقتصاد مقاومتی موردحمایت قرار گرفتند و با حدود 10 تا 15 نفر اشتغال مستقیم راه‌اندازی شدند.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۲۳:۰۷:۴۲

17 Feb 2024