کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت روز کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی انجام شد؛

بهره‌برداری از ۲۳ واحد تولیدی در شهرکرد

28 بهمن 1402 ساعت 17:00

23 واحد تولیدی با حمایت‌های قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در استان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسیده است.


به گزارش خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز،  سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح فاز جدید واحد تولیدی مواد غذایی "چم چنگ" با کمک قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری در شهرک صنعتی شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت روز کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی، توسط عزیزان ما در مجموعه بسیج سازندگی سپاه استان چهارمحال و بختیاری، شاهد افتتاح مجموعه تولیدی برند "چم چنگ" در شهرک صنعتی شهرکرد بودیم.

وی افزود: این کارگاه از مجموعه کارگاه‌های تولیدی فاز چهارم است که با حمایت مجموعه بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شده و در این فاز جدید 15 نفر مستقیم و 25 نفر غیرمستقیم مشغول خدمت می‌شوند.

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) هم گفت: تاکنون 23 کارگاه درزمینهٔ های قالی‌بافی، خیاطی، گلدوزی، جوراب‌بافی و نانوایی با کمک بسیج سازندگی در راستای اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی راه‌اندازی شده و امروز هر کارگاه با حدود 8 تا 10 نفر اشتغال‌زایی به‌صورت مستقیم در حال فعالیت هستند.

وی، افزود: بعضی از کارگاه‌ها با مشکل سرمایه در گردش یا تسهیلات مواجه بودند، که از محل تسهیلات اشتغال‌زایی اقتصاد مقاومتی موردحمایت قرار گرفتند و با حدود 10 تا 15 نفر اشتغال مستقیم راه‌اندازی شدند.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 56674

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56674/بهره-برداری-۲۳-واحد-تولیدی-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir