۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۸
کد مطلب : ۵۶۶۷۳
فرماندار شهرستان لردگان:

اخلال در انتخابات مصداق همدستی با دشمن است

فرماندار شهرستان لردگان گفت: هرکسی بخواهد در روند برگزاری انتخابات خللی بوجود آورد همدست با دشمن این انقلاب است.
اخلال در انتخابات مصداق همدستی با دشمن است
منصور کریم زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز ، اظهار کرد:  هرکسی بخواهد در روند برگزاری انتخابات خللی بوجود آورد همدست با دشمن این انقلاب است.

وی تصریح کرد:  دشمن به شدت در حال برنامه‌ریزی جهت کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، اما مردم فهمیم ما با آگاهی کامل و با حضور در پای صندوق‌های رای جواب دشمن را خواهند داد.
 
وی افزود:  اجازه دخالت و حمایت از هیچ نامزدی از سوی عوامل اجرایی برگزاری انتخابات داده نخواهد شد، مردم باید باور کنند و مطمئن شوند که هیچ جانبداری در کار نیست و انتخابات کاملا سالمی انجام خواهد شد و آرای مردم  است که سرنوشت ساز خواهد بود.
 
کریم زاده با اشاره به نقش تاثیرگذار فضای مجازی گفت:  از شما اصحاب رسانه و فعلان فضای مجازی انتظار دارم با مردم با صداقت رفتار کنید و در پوشش اخبار انتخابات ما را یاری کنید، ظرفیتی که فضای مجازی دارد باید به درستی پای کار بیاید و با پوشش درست اخبار امیدواری را در دل مردم زنده کند.
 
فرماندار لردگان تصریح کرد : رسانه‌ها باید مطالبه‌گر باشند، البته نه با توهین و نقد تخریبی، بلکه با نقد منصفانه و با شفاف‌سازی درست در راستای رفع مشکلات مردم، اگر نهاد یا اداره‌ای درست کارش را انجام می‌دهد با صداقت عملکرد آن را به مردم انعکاس دهیم و یا اگر کم‌کاری هست آن را بیان و مطالبه‌گری کنیم.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه مردم ما در همه صحنه‌های حماسی حضور پررنگی داشته‌اند اذعان داشت: از تمامی مردم شریف و فهمیم سه دهستان بخاطر حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر می‌کنم و از همه آنها دعوت میکنم روز 11 اسفند 1402 نیز با حضور در پای صندوق های رای حماسه‌ای دیگر را خلق کنند.
 
انتهای پیام / 630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۷:۰۲:۳۹

18 Feb 2024