کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان لردگان:

اخلال در انتخابات مصداق همدستی با دشمن است

29 بهمن 1402 ساعت 6:48

فرماندار شهرستان لردگان گفت: هرکسی بخواهد در روند برگزاری انتخابات خللی بوجود آورد همدست با دشمن این انقلاب است.


منصور کریم زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز ، اظهار کرد:  هرکسی بخواهد در روند برگزاری انتخابات خللی بوجود آورد همدست با دشمن این انقلاب است.

وی تصریح کرد:  دشمن به شدت در حال برنامه‌ریزی جهت کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، اما مردم فهمیم ما با آگاهی کامل و با حضور در پای صندوق‌های رای جواب دشمن را خواهند داد.
 
وی افزود:  اجازه دخالت و حمایت از هیچ نامزدی از سوی عوامل اجرایی برگزاری انتخابات داده نخواهد شد، مردم باید باور کنند و مطمئن شوند که هیچ جانبداری در کار نیست و انتخابات کاملا سالمی انجام خواهد شد و آرای مردم  است که سرنوشت ساز خواهد بود.
 
کریم زاده با اشاره به نقش تاثیرگذار فضای مجازی گفت:  از شما اصحاب رسانه و فعلان فضای مجازی انتظار دارم با مردم با صداقت رفتار کنید و در پوشش اخبار انتخابات ما را یاری کنید، ظرفیتی که فضای مجازی دارد باید به درستی پای کار بیاید و با پوشش درست اخبار امیدواری را در دل مردم زنده کند.
 
فرماندار لردگان تصریح کرد : رسانه‌ها باید مطالبه‌گر باشند، البته نه با توهین و نقد تخریبی، بلکه با نقد منصفانه و با شفاف‌سازی درست در راستای رفع مشکلات مردم، اگر نهاد یا اداره‌ای درست کارش را انجام می‌دهد با صداقت عملکرد آن را به مردم انعکاس دهیم و یا اگر کم‌کاری هست آن را بیان و مطالبه‌گری کنیم.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه مردم ما در همه صحنه‌های حماسی حضور پررنگی داشته‌اند اذعان داشت: از تمامی مردم شریف و فهمیم سه دهستان بخاطر حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر می‌کنم و از همه آنها دعوت میکنم روز 11 اسفند 1402 نیز با حضور در پای صندوق های رای حماسه‌ای دیگر را خلق کنند.
 
انتهای پیام / 630 ل


کد مطلب: 56673

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56673/اخلال-انتخابات-مصداق-همدستی-دشمن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir