۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۵۶۶۱۶
مسئول بسیج دانشجویی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) خبر داد:

اعزام کاروان دانشجویان از بام ایران به سرزمین نور

مسئول بسیج دانشجویی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت:کاروان راهیان نور دانشجویی از استان چهارمحال و بختیاری با 6 دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب غرب کشور شد.
اعزام کاروان دانشجویان از بام ایران به سرزمین نور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، مرتضی کریمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز سومین اعزام دانشگاهیان چهارمحال و بختیاری به اردوی راهیان نور با حضور 280 نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار شد.

وی افزود: بناست دانشجویان در سیر تشرفی که به مناطق عملیاتی دفاع مقدس دارند، طی 4 شبانه‌روز از مناطق ذوالفقاری، شلمچه، نهر خین، فکه و هویزه، کانال کمیل، دوکوهه و یادمان شهید باقری بازدید کنند.

کریمی ادامه داد: امسال برنامه‌ریزی‌شده تا 650 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری را به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب راهیان نور اعزام  کنیم.

یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد هم گفت: اردوهای راهیان نور باهدف جهاد تبیین فرهنگی و حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این اردوها ماندگارترین و مؤثرترین و بهترین کار فرهنگی هستند.

وی افزود: فضایی که در راهیان نور است، می‌تواند تحولی در وجود دانشجویان به وجود آورد. دانشجویانی که رفتند و برگشتند این آثار و برکات در وجودشان است و امیدواریم خداوند متعال به ما توفیق دهد بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید و جوانانمان معرفی کنیم.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۲۰:۵۱

12 Feb 2024