کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسیج دانشجویی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) خبر داد:

اعزام کاروان دانشجویان از بام ایران به سرزمین نور

23 بهمن 1402 ساعت 12:18

مسئول بسیج دانشجویی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت:کاروان راهیان نور دانشجویی از استان چهارمحال و بختیاری با 6 دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب غرب کشور شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، مرتضی کریمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز سومین اعزام دانشگاهیان چهارمحال و بختیاری به اردوی راهیان نور با حضور 280 نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار شد.

وی افزود: بناست دانشجویان در سیر تشرفی که به مناطق عملیاتی دفاع مقدس دارند، طی 4 شبانه‌روز از مناطق ذوالفقاری، شلمچه، نهر خین، فکه و هویزه، کانال کمیل، دوکوهه و یادمان شهید باقری بازدید کنند.

کریمی ادامه داد: امسال برنامه‌ریزی‌شده تا 650 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری را به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب راهیان نور اعزام  کنیم.

یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد هم گفت: اردوهای راهیان نور باهدف جهاد تبیین فرهنگی و حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این اردوها ماندگارترین و مؤثرترین و بهترین کار فرهنگی هستند.

وی افزود: فضایی که در راهیان نور است، می‌تواند تحولی در وجود دانشجویان به وجود آورد. دانشجویانی که رفتند و برگشتند این آثار و برکات در وجودشان است و امیدواریم خداوند متعال به ما توفیق دهد بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید و جوانانمان معرفی کنیم.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 56616

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56616/اعزام-کاروان-دانشجویان-بام-ایران-سرزمین-نور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir