۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۵۶۴۶۰
شهردار شهرکرد تاکید کرد؛

اقدامات ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در شهر نمود پیدا کند

شهردار شهرکرد گفت: در راستای اجرای اقدامات ویژه ایام نوروزو ماه مبارک رمضان واحدها با هم هماهنگی و همبستگی لازم را داشته و از موازی کاری جلوگیری کنند تا نتیجه اقدامات به خوبی در سطح شهر نمود پیدا کند.
اقدامات ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در شهر نمود پیدا کند
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، محمدحسین واحدیان صبح سه شنبه در جلسه ستاد خدمات سفر اظهارداشت: واحدهای مختلف شهرداری در ماه جاری باید نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای کارهای مقدماتی ویژه شب عید و ماه مبارک رمضان انجام و از ماه آینده به صورت میدانی شاهد تغییر و تحولات در سطح شهر باشیم.
 
وی افزود: با توجه به اینکه ایام ماه مبارک رمضان و ایام نوروز متقارن شده است لذا باید نسبت به نظافت و بهسازی سرویس‌های بهداشتی و بازگشایی نمازخانه‌ها در سطح پارک‌ها اقدام شود تا مسافران با مشکل مواجه نشوند.
 
شهردار شهرکرد بیان کرد: مردم در ایام نوروز باید شاهد تغییرات در سیما و منظر شهری باشند و در حوزه خدمات شهری نیز پاکسازی ورودی شهر، زمین‌های رها شده و حاشیه شهر از ماه جاری شروع شود.
 
واحدیان ادامه داد: واحدهای مختلف در راستای اجرای اقدامات با هم هماهنگی و همبستگی لازم را داشته و از موازی کاری جلوگیری کنند تا نتیجه اقدامات به خوبی در سطح شهر نمود پیدا کند.
 
وی گفت: به نورپردازی‌ها، المان‌ها، رنگ آمیزی‌ها و خط کشی معابر در ایام نوروز توجه ویژه شود.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۷:۲۲:۳۳

30 Jan 2024