کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار شهرکرد تاکید کرد؛

اقدامات ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در شهر نمود پیدا کند

10 بهمن 1402 ساعت 7:00

شهردار شهرکرد گفت: در راستای اجرای اقدامات ویژه ایام نوروزو ماه مبارک رمضان واحدها با هم هماهنگی و همبستگی لازم را داشته و از موازی کاری جلوگیری کنند تا نتیجه اقدامات به خوبی در سطح شهر نمود پیدا کند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، محمدحسین واحدیان صبح سه شنبه در جلسه ستاد خدمات سفر اظهارداشت: واحدهای مختلف شهرداری در ماه جاری باید نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای کارهای مقدماتی ویژه شب عید و ماه مبارک رمضان انجام و از ماه آینده به صورت میدانی شاهد تغییر و تحولات در سطح شهر باشیم.
 
وی افزود: با توجه به اینکه ایام ماه مبارک رمضان و ایام نوروز متقارن شده است لذا باید نسبت به نظافت و بهسازی سرویس‌های بهداشتی و بازگشایی نمازخانه‌ها در سطح پارک‌ها اقدام شود تا مسافران با مشکل مواجه نشوند.
 
شهردار شهرکرد بیان کرد: مردم در ایام نوروز باید شاهد تغییرات در سیما و منظر شهری باشند و در حوزه خدمات شهری نیز پاکسازی ورودی شهر، زمین‌های رها شده و حاشیه شهر از ماه جاری شروع شود.
 
واحدیان ادامه داد: واحدهای مختلف در راستای اجرای اقدامات با هم هماهنگی و همبستگی لازم را داشته و از موازی کاری جلوگیری کنند تا نتیجه اقدامات به خوبی در سطح شهر نمود پیدا کند.
 
وی گفت: به نورپردازی‌ها، المان‌ها، رنگ آمیزی‌ها و خط کشی معابر در ایام نوروز توجه ویژه شود.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 56460

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56460/اقدامات-ویژه-نوروز-ماه-مبارک-رمضان-شهر-نمود-پیدا-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir