۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۵۶۴۵۴
مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خبرداد:

پرداخت بیش از ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان

مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۴۸۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۶۵ میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند طی ۱۰ ماهه امسال پرداخت شده است.
پرداخت بیش از ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان
جاسم محمدی فارسانی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، بیان کرد: مددجویان و خانواده‌های نیازمند غیر تحت حمایت جهت دریافت تسهیلات حمایتی، اشتغال، مسکن و درمان به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های قرض‌الحسنه مهر ایران و رسالت معرفی می‌شوند.

وی افزود: طی این مدت ۲۵۹۱ فقره تسهیلات به مبلغ ۵۱ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به مددجویان و خانواده‌های نیازمند غیر تحت حمایت پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه اضافه کرد: همچنین مددجویان و خانواده‌های نیازمند غیر تحت حمایت ۸۹۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۹۱۷ میلیون تومان از بانک‌های قرض‌الحسنه مهر ایران و رسالت دریافت کرده‌اند.

محمدی بابیان اینکه تسهیلات پرداختی از محل این صندوق بدون کارمزد با بازپرداخت بلندمدت در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: مددجویان پس از ارائه درخواست به کارشناسان این نهاد و مددکاران جهت دریافت وام به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت معرفی می‌شوند.

وی ضمن دعوت از مردم استان برای افتتاح حساب در این صندوق اضافه کرد: پرداخت تسهیلات علاوه‌بر اینکه گره‌ی از مشکلات نیازمندان را باز می‌کند می‌تواند زمینه خودکفایی آن‌ها را نیز فراهم کند.

لازم به ذکر است، ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸ *۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۱۶:۲۵

29 Jan 2024