کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خبرداد:

پرداخت بیش از ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان

9 بهمن 1402 ساعت 12:20

مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۴۸۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۶۵ میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند طی ۱۰ ماهه امسال پرداخت شده است.


جاسم محمدی فارسانی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، بیان کرد: مددجویان و خانواده‌های نیازمند غیر تحت حمایت جهت دریافت تسهیلات حمایتی، اشتغال، مسکن و درمان به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های قرض‌الحسنه مهر ایران و رسالت معرفی می‌شوند.

وی افزود: طی این مدت ۲۵۹۱ فقره تسهیلات به مبلغ ۵۱ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به مددجویان و خانواده‌های نیازمند غیر تحت حمایت پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه اضافه کرد: همچنین مددجویان و خانواده‌های نیازمند غیر تحت حمایت ۸۹۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۹۱۷ میلیون تومان از بانک‌های قرض‌الحسنه مهر ایران و رسالت دریافت کرده‌اند.

محمدی بابیان اینکه تسهیلات پرداختی از محل این صندوق بدون کارمزد با بازپرداخت بلندمدت در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: مددجویان پس از ارائه درخواست به کارشناسان این نهاد و مددکاران جهت دریافت وام به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت معرفی می‌شوند.

وی ضمن دعوت از مردم استان برای افتتاح حساب در این صندوق اضافه کرد: پرداخت تسهیلات علاوه‌بر اینکه گره‌ی از مشکلات نیازمندان را باز می‌کند می‌تواند زمینه خودکفایی آن‌ها را نیز فراهم کند.

لازم به ذکر است، ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸ *۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.

انتهای خبر/1020ج


کد مطلب: 56454

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56454/پرداخت-بیش-۶۵-میلیارد-تومان-تسهیلات-نیازمندان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir