۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۵۶۲۱۹
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

انقلاب اسلامی احیای هویت دینی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: عینیت‌بخشی به ارزش‌های انقلاب اسلامی و افزایش آگاهی ملت در خصوص دستاوردهای انقلاب از مهم‌ترین هدف‌های برنامه‌های دهه فجر است.
انقلاب اسلامی احیای هویت دینی است
به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی نمادی از تحقق وعده الهی و تصویری پویا و بالنده با رویکرد احیای هویت دینی است که با رهبری امام راحل و پشتیبانی مردم محقق شد.

وی افزود: این انقلاب پس از امام راحل با رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب با تکیه‌بر شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و اجرایی کردن سه اصل عزت، حکمت و مصلحت تاکنون فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است.

انصاری گفت: عینیت‌بخشی به ارزش‌های انقلاب اسلامی، ترویج وحدت ملی، تقویت ارتباط بین مردم و دولت، تعمیق ارتباط با جوانان، برنامه‌ریزی مطلوب برای مراسم، ترویج اصول و ارزش‌های انقلابی و اسلامی، افزایش آگاهی ملت در خصوص دستاوردهای انقلاب از مهم‌ترین هدف‌های برنامه‌های دهه فجر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مقابله هوشمندانه با جنگ‌های ترکیبی نظام برای کم جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی، تشویق و مشارکت مردمی، اعتلای نقش زنان در جامعه، آگاهی بخشی در خصوص ضرورت افزایش مشارکت مردم در عرصه انتخابات از دیگر هدف‌های برنامه‌های دهه فجر می‌باشد.

وی عنوان کرد: تشکیل ۴۵ ستاد دهه فجر شامل ستادهای شهرستانی، بخشی و روستایی و ۲۷ کمیته از دیگر گام‌های برداشته‌شده در استان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۷ کمیته تخصصی در دستگاه‌های اجرایی برای اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی استان تشکیل و فعال‌شده است.

انصاری در پایانخاطر نشان کرد: کمیته‌های ۲۷ گانه دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری شامل اصناف، بازاریان، فعالان اقتصادی، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی، ایثارگران، بسیج، حوزه و روحانیت، دانشجویی و دانشگاهیان، رسانه، ارتباطات و اطلاع‌رسانی، روستایی و عشایری، زنان و خانواده، صمت، فرهنگیان و دانش‌آموزی، فضاسازی و مدیریت شهری، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، قرآن، قوه قضاییه، کارگری و کارآفرینی، کودک و نوجوان، مساجد، امنیت و انتظامات، ورزش و جوانان، دستگاه‌های اجرایی و نهادها، همیاری و سازمان‌های حمایتی، هنر و هنرمندان و رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها است.

گفتنی است ویژه‌برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه هرسال برگزار می‌شود.


انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۲۲:۳۷:۰۶

6 Jan 2024