کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

انقلاب اسلامی احیای هویت دینی است

16 دی 1402 ساعت 16:33

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: عینیت‌بخشی به ارزش‌های انقلاب اسلامی و افزایش آگاهی ملت در خصوص دستاوردهای انقلاب از مهم‌ترین هدف‌های برنامه‌های دهه فجر است.


به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی نمادی از تحقق وعده الهی و تصویری پویا و بالنده با رویکرد احیای هویت دینی است که با رهبری امام راحل و پشتیبانی مردم محقق شد.

وی افزود: این انقلاب پس از امام راحل با رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب با تکیه‌بر شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و اجرایی کردن سه اصل عزت، حکمت و مصلحت تاکنون فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است.

انصاری گفت: عینیت‌بخشی به ارزش‌های انقلاب اسلامی، ترویج وحدت ملی، تقویت ارتباط بین مردم و دولت، تعمیق ارتباط با جوانان، برنامه‌ریزی مطلوب برای مراسم، ترویج اصول و ارزش‌های انقلابی و اسلامی، افزایش آگاهی ملت در خصوص دستاوردهای انقلاب از مهم‌ترین هدف‌های برنامه‌های دهه فجر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مقابله هوشمندانه با جنگ‌های ترکیبی نظام برای کم جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی، تشویق و مشارکت مردمی، اعتلای نقش زنان در جامعه، آگاهی بخشی در خصوص ضرورت افزایش مشارکت مردم در عرصه انتخابات از دیگر هدف‌های برنامه‌های دهه فجر می‌باشد.

وی عنوان کرد: تشکیل ۴۵ ستاد دهه فجر شامل ستادهای شهرستانی، بخشی و روستایی و ۲۷ کمیته از دیگر گام‌های برداشته‌شده در استان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۷ کمیته تخصصی در دستگاه‌های اجرایی برای اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی استان تشکیل و فعال‌شده است.

انصاری در پایانخاطر نشان کرد: کمیته‌های ۲۷ گانه دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری شامل اصناف، بازاریان، فعالان اقتصادی، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی، ایثارگران، بسیج، حوزه و روحانیت، دانشجویی و دانشگاهیان، رسانه، ارتباطات و اطلاع‌رسانی، روستایی و عشایری، زنان و خانواده، صمت، فرهنگیان و دانش‌آموزی، فضاسازی و مدیریت شهری، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، قرآن، قوه قضاییه، کارگری و کارآفرینی، کودک و نوجوان، مساجد، امنیت و انتظامات، ورزش و جوانان، دستگاه‌های اجرایی و نهادها، همیاری و سازمان‌های حمایتی، هنر و هنرمندان و رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها است.

گفتنی است ویژه‌برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه هرسال برگزار می‌شود.


انتهای پیام/1030ج
 


کد مطلب: 56219

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56219/انقلاب-اسلامی-احیای-هویت-دینی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir