۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶
کد مطلب : ۵۱۸۳۸
کارشناس مسائل فرهنگی:

نقشه دشمن در اغتشاشات اخير از بين بردن وحدت مردم است

کارشناس مسائل فرهنگی گفت: وحدت عامل اصلی موفقيت در هر حرکتی است، مهم‌ترين رمز پيروزی ملت ايران، وحدت است و دشمن می‌خواهد با از بين بردن اين وحدت به هدف خود برسد.
نقشه دشمن در اغتشاشات اخير از بين بردن وحدت مردم است
رضا خليلی کارشناس مسائل فرهنگی در گفت و گو با جهانبین نیوز با تبريک هفته وحدت اظهار کرد: مهم‌ترين عنصر در ايجاد عنصر وحدت در جوامع اسلامی، اخلاق و منش اسلامی و عدم توهين به مقدسات ساير مذاهب است و اين امر بارها مورد تاکيد رهبر معظم انقلاب نيز قرار گرفته است.

وی با اشاره به اغتشاشات اخير و توهين به مقدسات با نقشه شوم دشمنان و همچنين تفرقه بين مذاهب، افزود: دشمنان ما هميشه دنبال ايجاد تفرقه بين مردم بوده‌ و هستند و اين سياست کثيف از طرف دشمنان سال‌هاست که ادامه دارد.

کارشناس مسائل فرهنگی ادامه داد: وحدت عامل اصلی موفقيت در هر حرکتی است، مهم‌ترين رمز پيروزی ملت ايران، وحدت است و دشمن می‌خواهد با از بين بردن اين وحدت به هدف خود برسد.

خلیلی عنوان کرد: تفرقه‌اندازی بين قوميت‌ها، مذاهب، اديان و حالا بی‌حجاب و باحجاب دسيسه دشمنان است؛ ولی مردم بايد آگاه باشند و با وجود اختلافات سلايقی که وجود دارد، نگذارند دشمن سوءاستفاده کند.

وی بيان کرد: هفته وحدت بهترين فرصت برای تقويت اتحاد بين مسلمانان است و بايد از اين فرصت ارزشمند برای تقويت مبانی وحدت اسلامی استفاده کرد و بهانه‌ای به دشمنان برای نفوذ در ميان صفوف متحد نداد.

انتهای پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۴۸:۲۵

15 Oct 2022