۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۲۳۰۷۳
با حضور وزير نيرو و با اعتباري حدود ۶۰۰ ميليارد ريال:

کلنگ احداث پست ۴۰۰ کيلو ولت برق فرادنبه بر زمين نشست

کلنگ احداث پست ۴۰۰ کيلو ولت برق فرادنبه در شهرستان بروجن ظهر امروز با حضور وزير نيرو بر زمين نشست.
کلنگ احداث پست ۴۰۰ کيلو ولت برق فرادنبه بر زمين نشست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، عمليات اجرايي پست ۴۰۰ کيلو ولت برق فرادنبه در زميني به وسعت ۲۵ هکتار در امتداد جاده امام زاده علي بن احمد و با اعتباري حدود ۶۰۰ ميليارد ريال از تسهيلات بانک توسعه اسلامي آغاز شد.

وزير نيرو در اين مراسم اظهار داشت: بسيار موجب خوشحالي است که در آستانه ماه مبارک رمضان احداث اين تاسيسات بسيار مهم براي صنعت برق در اين منطقه آغاز مي شود.

حميد چيت چيان گفت: با توجه به اين که احداث اين پست از محل اعتبارات و تسهيلاتي که از بانک توسعه اسلامي دريافت شده، اميد است تاخيرات معمولي که در برخي از طرح ها وجود دارد در اينجا شاهد نباشيم و در زمانبندي مشخص شده با کيفيت مطلوب به انجام برسد.

وي با بيان اين که احداث اين پست خدمتی بسيار بزرگ براي تامين برق مورد نياز اين منطقه خواهد بود، افزود: اگر صنايع و مصارف بزرگ در اين منطقه شکل بگيرد بهترين زمينه را براي اين کار فراهم خواهد کرد.

فرماندار شهرستان بروجن نیز با بيان اين که پيش بيني مي شود اين پروژه تا پايان سال ۹۷ به بهره برداري برسد، گفت: با اجراي اين پروژه زمينه اشتغال ۳۰ نفر به صورت مستقيم و غير مستقيم فراهم مي شود.

سيد سيف ا... فياضي هدف از اجراي اين پروژه را تقويت ولتاژ برق شهرستان بروجن و بخصوص شهرک های صنعتي سفيد دشت، فرادنبه و بروجن عنوان کرد.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۷:۴۰

30 Dec 2019