۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۲۷۶۱۵
نماز جمعه شهرکرد:

نامزدهاي انتخابات بعد از مشخص شدن نتايج بايد فضاي همدلي و همزباني را حفظ کنند

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد گفت: نامزدهاي انتخابات بايد با مشخص شدن نتايج، به برندگان انتخابات تبريک بگويند تا فضاي همدلي و همزباني در عرصه سياسي و انتخاباتي استان حفظ شود.
نامزدهاي انتخابات بعد از مشخص شدن نتايج بايد فضاي همدلي و همزباني را حفظ کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين، حجت الاسلام والمسلمين محمدعلي نکونام، نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد درخطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به حضور مردم در پاي صندوق هاي راي، اظهار کرد: قرار گرفتن مردم در صحنه انتخابات هاي مختلف، باعث افزايش بصيرت و آگاهي آنان مي شود.

وي افزود: تلاش تمامي عوامل برگزاري انتخابات هفتم اسفند را قابل تقدير و ستايش است و از تمامي نامزدهاي انتخاباتي در حوزه هاي انتخابيه چهارمحال و بختياري به خاطر حضور در صحنه رقابت قدرداني مي کنيم.

حجت الاسلام نکونام ادامه داد: همچنين از طرفداران نامزدهاي اين دوره انتخابات هم به خاطر احترام به قانون انتخابات تشکر مي کنيم.

نماينده ولي‌فقيه در استان بيان کرد: مردم سراسر کشور و استان چهارمحال وبختياري امروز به صحنه آمدند تا در سرنوشت خود مشارکت فعال داشته باشند.

وي افزود: مردم با حضور پرشور و گسترده در انتخابات، رأي خود را به نفع نظام به صندوق انداختند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به شعار سال بيان کرد: بعد از انتخابات نيز بايد با همدلي و همزباني، براي آباداني کشور تلاش کنيم تا استکبار جهاني از برنامه ريزي براي ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي مأيوس شود.

حجت الاسلام نکونام اظهار کرد: نامزدهاي انتخابات بايد با مشخص شدن نتايج، به برندگان انتخابات تبريک بگويند تا فضاي همدلي و همزباني در عرصه سياسي و انتخاباتي استان حفظ شود.

امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: قرار گرفتن مردم در صحنه انتخابات هاي مختلف، باعث افزايش بصيرت و آگاهي آنان مي شود.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال وبختياري در بخش ديگر خطبه ها درخصوص هشتم اسفند روز امور تربيتي و تربيت اسلامي گفت: اين روز فرصت مناسبي براي پرداختن به مسايل تربيتي است.

وي گفت: ايمان لازمه کسب معرفت و بصيرت ديني است و تربيت راهگشاي انسان، در سايه ايمان محقق مي شود.

حجت الاسلام نکونام در پايان با اشاره به نهم اسفند خاطر نشان کرد: نهم اسفند روز حمايت از حقوق مصرف کنندگان است و نظام اسلامي براي اين که بخواهد به دنيا الگو ارائه دهد، بايد در تمامي موارد و حتي در توليد کالاي با کيفيت الگو باشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۷:۲۴

6 Feb 2020