۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۵۴۴۴۰
با همکاری بسیج سازندگی؛

تأمین آب آشامیدنی سه روستا در شهرستان لردگان

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) از تأمین آب شرب سالم و پایدار برای سه روستای منطقه بارز و شوارز لردگان را در راستای مردم یاری، مردم‌داری و مردم‌نوازی خبرداد.
تأمین آب آشامیدنی سه روستا در شهرستان لردگان
به گزارش جهانبین نیوز سردار علی‌محمد اکبری گفت: در راستای بحث محرومیت‌زدایی و سازندگی در استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان لردگان از باب مردم یاری، مردم‌داری و مردم‌نوازی، مشکل آب آشامیدنی 3روستای بخش شوارز و بارز با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، بسیج سازندگی و آبفای استان رفع شد.

سردار اکبری افزود: ما به دنبال تأمین آب شرب پایدار و سالم برای مردم خصوصاً این سه روستا بودیم که بالغ‌بر 1200 نفر جمعیت داشتند و امروز به مناسبت عید امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر به همت و تلاش عزیزان آب سالم و پایدار برای مردم فراهم شد.

وی از مردم منطقه نیز خواست که از طریق همکاری و همراهی و هم‌افزایی با آبفای منطقه‌ای و استان درزمینهٔ نصب کنتور و صرفه‌جویی در مصرف، زمینه را برای بهره‌برداری بیشتر دیگران از آب آشامیدنی فراهم کنند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای استان هم گفت: بااعتباری بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان با مشارکت بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام، روستاهای میانجو، دره اشکفت و شهرک شوارز از دهستان بارز و شوارز شهرستان لردگان از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

مهندس کریمی عملیات اجرایی انجام‌شده در خصوص تأمین آب این سه روستا از توابع بخش منج شهرستان لردگان را بهسازی چشمه و اجرای خط انتقال به طول ۲۰۰۰ متر با لوله گالوانیزه ۴ اینچ در منطقه صعب‌العبور کوه قارون عنوان کرد.

در این مراسم، امام‌جمعه لردگان، سرپرست فرمانداری این شهرستان و مسئول بسیج سازندگی استان به همراه جمعی دیگر از مسئولین حضور داشتند.



انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۴۷:۴۳

4 Jul 2023