۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۴ - ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۶۲۰۸۸
معاون فنی وعملیات اورژانس چهارمحال و بختیاری:

مزاحمت برای اورژانس امدادرسانی را مختل می‌کند

معاون فنی وعملیات اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد مزاحمت تلفنی برای اورژانس ۱۱۵ منجر به اتلاف وقت و تاخیر در امدادرسانی به افراد نیازمند می‌شود.
مزاحمت برای اورژانس امدادرسانی را مختل می‌کند
محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: هم‌اکنون ۵۹ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چهارمحال و بختیاری فعال است که از این تعداد ۳۸ پایگاه جاده‌ای و مابقی شهری است، در هر پایگاه یک دستگاه آمبولانس فعال است.

 به گفته وی، در چهارمحال و بختیاری یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک پایگاه اورژانس هوایی نیز فعال است.

 معاون فنی وعملیات اورژانس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ایجاد مزاحمت تلفنی برای اورژانس ۱۱۵ منجر به اتلاف وقت، تاخیر در امدادرسانی به افراد نیازمند و به خطر افتادن جان افراد نیازمند به خدمات می‌شود، مزاحمت تلفنی برای همه سازمان‌های امدادی وجود دارد اما خدمات رسانی اورژانس یک موضوع حیاتی و انسانی است و در صورتی که افراد نیاز به خدمات اورژانسی داشته باشند به دلیل این گونه مزاحمت‌ها خللی در خدمات‌رسانی به آنها ایجاد می‌شود.

 ابراهیمیبا بیان اینکه تعداد همکارانی که پشت سیستم پاسخگویی به سامانه ۱۱۵ هستند محدود است و در هر شیفت سه همکار پاسخگویی تماس گیرندگان است، عنوان کرد: در صورت مشغول شدن خط تلفن همکاران به دلیل مزاحمت تلفنی امکان برقراری تماس‌های بعدی که برای دریافت خدمات درمانی و امدادی است غیرممکن می‌شود.

انتهای پیام/1031ج
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۴

ساعت:

۰۹:۳۳:۱۲

29 Jul 2025