۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۵۳۹۱۷
استاندار چهارمحال و بختیاری:

دستگاه قضا در خنثی کردن توطئه‌های دشمن پیش‌رو است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از دستگاه‌هایی که در خنثی کردن توطئه‌های دشمن پیش رو می‌باشد، دستگاه قضا است.
دستگاه قضا در خنثی کردن توطئه‌های دشمن پیش‌رو است
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس کل و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در کشور و این استان منشا تحولات بزرگی بود، این موفقیت‌ها به برکت امامین انقلاب رخ داد که از ابتدا در برابر طاغوت و خواسته‌های نامشروع آن ایستاده‌اند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تاکید دارند که به جای پرداختن به حاشیه به متن بپردازند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دشمن با هجمه گسترده خود درصدد ناامید کردن مردم ایران است و یکی از دستگاه‌هایی که در خنثی کردن این توطئه پیش رو می‌باشد دستگاه قضا است.

حیدری عنوان کرد: آنچه مردم را خوشحال می‌کند این است که ناترازی‌ها، تراز شود، با مدیریت کارتابلی نمی‌شود ناترازی‌ها را اصلاح کرد بلکه باید در بین مردم بود، مشکلات مردم را درک کرد و اقدام صحیح انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: برخورد قاطعانه دستگاه قضا با مفاسد ازجمله مفاسدی که با عنوان سلطان از آن‌ها یاد می‌شد، باعث شادی و امیدواری در بین مردم می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اغتشاشگران در وقایع اخیر به دنبال آسیب به وحدت و انسجام کشور بودند که با حضور به‌موقع دستگاه قضا با عوامل اغتشاش‌ها، این استان با مشکلات چندانی مواجه نشد.

انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۵:۰۹:۰۶

21 May 2023